ال‌ جی انتظار فروش ۱۲ میلیون دستگاه جی 4 را دارد

چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
ماه گذشته و پیش از معرفی رسمی ال‌جی جی ۴، این کمپانی انتظار فروش ۱۰ میلیون دستگاه از این گوشی را داشت و حالا چند ساعت پس از برگزاری کنفرانس رسمی رونمایی از این پرچمدار، ال‌جی انتظارات خود را افزایش داده و فروش ۱۲ میلیون دستگاه را هدف قرار داده است.
تبلیغات

ظاهرا ال‌جی به استقبال کاربران از پرچمدار جدید خود بسیار امیدوار است و قصد دارد ۱۲ میلیون دستگاه از LG G4 به فروش برساند. این در حالی است که ال‌جی جی ۳ حدود ۱۰ میلیون دستگاه فروش داشت. به این ترتیب کمپانی کره‌ای باور دارد که جی ۴ می‌تواند بهتر از جی ۳ عمل کند.

ال‌جی جی ۴ به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچ با رزولوشن QHD مجهز شده است که از فناوری خاصِ IPS Quantum LCD بهره می‌برد. به موجب این فناوری، رنگ‌ها دقیق‌تر پخش می‌شود و شدت روشنایی و کنتراست تصویر نیز بهبود می‌یابد. پرچمدار امسال ال جی همچنین از دوربین ۱۶ مگاپیکسل با لرزش‌گیر اپتیکال چند محوره و لنز با F1/.8 بهره می‌برد. برای علامندان به عکس‌های سلفی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

ال‌جی تصمیم گرفته تا از پردازنده‌ی Snapdragon 808 به همراه سه گیگابایت حافظه‌ی رم در LG G4 بهره ببرد. کوالکام می‌گوید که این پردازنده برای سخت افزار جی 4 بهینه شده است تا بهترین عملکرد را داشته باشد. ال‌جی با وجود استفاده از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی طول عمر باتری 11 درصد بهتر از نسل قبل شده و دلیل این موضوع نیز بهینه‌سازی‌های انجام شده در پردازنده و صفحه‌نمایش است.

ال‌جی جی ۴ در مدل‌های مختلف و با بدنه‌ی چرمی یا پلاستیکی و رنگ‌بندی متنوع عرضه می‌شود.

به نظر شما جی ۴ فروش بیشتر از جی ۳ خواهد داشت؟

برای مشاهده‌ی کلیه‌ی مقالات مرتبط با جی ۴ به صفحه‌ی LG G4 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات