اولین نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی G4 ال‌ جی

سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸
مطالعه 3 دقیقه
یکی از مواردی که کمپانی ال‌جی قبل از رونمایی و زمان برگزاری کنفرانس معرفی گوشی جی 4 به شدت روی آن مانور تبلیغاتی می‌داد به سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی این دستگاه و امکانات و قابلیت‌ها جذاب آن بر می‌گردد. حالا اولین نمونه تصاویر ثبت‌شده با دوربین جی 4 منتشر شده که باید ببینیم تا چه حدی ادعای این شرکت کره‌ای صحت دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

دوربین گوشی جی 4 نسبت به جی 3 پیشرفت قابل توجهی داشته است و از یک دوربین بزرگتر با لرزشگیر اپتیکال و فلاش دوگانه بهره گرفته که می‌تواند عکس‌های 16 مگاپیکسلی عالی را به کمک دیافراگم f/1.8 خود ثبت کند. این ویژگی آخر به ویژه هنگام عکاسی در شرایط نور کم باعث بهبود عملکرد دوربین شده و با جذب نور بیشتر می‌تواند در محیط‌های کم نور یا تاریک عکس‌های باکیفیتی را شکار کند.

با قراردادن دستگاه جدید ال‌جی در مقابل رقبای سرسختی چون گلکسی اس 6 و اس 6 اج سامسونگ، گلکسی نوت 4، آیفون 6 و 6 پلاس اپل، وان ام 9 اچ‌تی‌سی، اکسپریا زد 4 سونی و حتی جی 3 ال‌جی مشاهده می‌کنیم که این کمپانی وارد بازی مهمی شده است. پیش از اینکه مقایسه کامل میان کیفیت دوربین این گوشی‌ها منتشر شود می‌توانید نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی جی 4 را ببینید.

LG-G4-camera-samples
LG-G4-camera-samples-1
LG-G4-camera-samples-2
LG-G4-camera-samples-3
LG-G4-camera-samples-4
LG-G4-camera-samples-5
LG-G4-camera-samples-6
LG-G4-camera-samples-7
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات