قیمت و تاریخ عرضه گوشی G4 ال‌ جی

سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از اولین خبرهایی که همیشه بعد از معرفی یک پرچمدار بسیاری از کاربران منتظر شنیدن آن هستند به قیمت و تاریخ عرضه دستگاه مربوط می‌شود. حالا که گوشی جی 4 به عنوان پرچمدار جدید ال‌جی معرفی شده است به قیمت و تاریخ عرضه آن خواهیم پرداخت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

یکی از مهمترین بازارهای محصولات الکترونیک از جمله گوشی‌های موبایل بازار آمریکاست که ظاهرا جی 4 ال‌جی تحت قرارداد 2 ساله‌ی اپراتورهای ورایزن، AT&T، T-Mobile و اسپرینت (در کنار US Cellular و Best Buy) با قیمتی در حدود 200 دلار به فروش خواهد رسید که برای خرید نسخه‌ مجهز به چرم طبیعی و با کیفیت باید 100 دلار دیگر بپردازید.

به نظر می‌رسد قیمت نسخه‌ی آنلاک این گوشی نیز شرایط مشابه دستگاه جی 3 داشته باشد و با ارزشی در حدود 600 دلار به فروش برسد که حداقل بهای یک گوشی هوشمند پرچمدار امروزی است. با توجه به قیمتی که در آلمان فاش شده بود انتظار می‌رود مدل 32 گیگابایتی 680 دلار و نسخه‌ی لوکس آن با چرم طبیعی 730 دلار قیمت داشته باشد. این قیمت‌ها به عنوان بهای نسخه‌ی آنلاک در اروپا در نظر گرفته شده که بر حسب واحد یورو به فروش می‌رسد.

واضح است که ال‌جی سعی کرده قیمت نسخه‌های مختلف گوشی جی 4 با رقیب جدی خود یعنی گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج سامسونگ تفاوت زیادی نداشته باشد. به عنوان مثال نسخه معمولی جی 4 ال‌جی نسبت به مدل آنلاک گلکسی اس 6 حدود 10 تا 20 یورو و مدل مجهز به چرم طبیعی در مقابل گلکسی اس 6 اج کمی ارزانتر باشد.

نسخه معمولی گوشی جی 4 در رنگ‌های سفید با الگوهای سه‌بعدی، خاکستری متالیک و طلایی عرضه می‌شود. مدل چرمی نیز در شش رنگ شامل قرمز زیبا و جذاب و نیلی به فروش خواهد رسید. این گوشی تا پایان ماه می وارد بازار کره جنوبی شده و بعد از آن در 170 کشور جهان عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات