هواووی گوشی Honor 4C و دو تبلت میان رده معرفی کرد

سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
یکی از بهترین خط تولید‌های کمپانی معروف هواوی، سری آنر است که بازار گوشی‌های هوشمند میان رده بازار را هدف قرار داده است. حال هواوی دستگاهی مقرون به صرفه از این سری با نام  Honor 4C و دو تبلت میان‌رده دیگر معرفی کرده است.
تبلیغات

چندی پیش شایعاتی در خصوص هواووی منتشر شده بوده که این کمپانی درحال برنامه‌ریزی برای معرفی دستگاه‌های هوشمند جدید خود است، در این شایعه زمان رونمایی از محصول روز ۲۸ آوریل مشخص شده بود؛ امروز ۲۸ آوریل است و این کمپانی چینی سه محصول هوشمند جدید را معرفی کرد.

هواووی دو تبلت میان‌رده و یک گوشی هوشمند را معرفی کرد؛ ابتدا گوشی Honor 4C معرفی شد، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰، دو گیگا بایت حافظه رم، پردازنده ۶۴ بیتی و هشته هسته‌ای هواووی HiSilicon Kirin 620 است. نسخه دوم این گوشی برای کشور چین و اپراتور مخابراتی Telecom تولید شده که دارای پردازنده اسنپ دراگون ۶۱۵ است. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگا پیکسلی است و برای دوربین مکالمات ویدئویی هم سنسور ۵ مگا پیکسلی در نظر گرفته شده است. باتری  Honor 4C دارای ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE، اجرای سیستم عامل اندروید نسخه ۵ آبنبات چوبی، حافظه داخلی ۸ گیگا بایت به همراه پشتیبانی از کارت حافظه جانبی اشاره کرد.

دستگاه دومی که معرفی شده یک تبلت ۷ اینچی با نام Honor Pad است. این تبلت دارای صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ و پردازنده چهارهسته‌ای Spreadtrum SC7731G با فرکانس ۱.۲ گیگا هرتز است. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به حافظه یک گیگا بایتی رم و ۱۶ گیگا بایت حافظه داخلی اشاره کرد. این تبلت دارای ضخامتی حدود ۸.۵ میلی متر است و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی را به همراه دارد، همچنین از شبکه مخابراتی 3G پشتیبانی می‌کند.

تبلت Play Pad آخرین دستگاهی است که هواووی آن را معرفی کرد، این تبلت دارای صفحه نمایش ۹.۶ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰، پردازنده ۶۴ بیتی چهار هسته‌ای اسنپ دراگون ۴۱۰، یک گیگا بایت حافظه رم و باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت است. تبلت Play Pad دارای دوربین ۵ مگا پیکسلی، ضخامت ۸.۳ میلی متری و سیستم عامل اندروید نسخه ۴.۴ است.

گوشی Honor 4C با قیمتی حدود ۱۲۹ دلار و تبلت‌های Honor Pad و Honor Play به ترتیب با قیمت‌های ۹۷ دلار و ۱۶۱ دلار عرضه خواهند شد. هنوز کمپانی هواووی اطلاعاتی در خصوص عرضه این محصولات در بازارهای جهانی ارائه نداده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات