تصاویر منتسب به جعبه‌ی جی 4 ال جی فاش شد

سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
کمتر از 12 ساعت دیگر تا معرفی جی 4 زمان باقی است و تقریبا همه چیز در مورد این گوشی‌هوشمند لو رفته است. آخرین تصاویر منتشر شده در رابطه با جی 4، جعبه‌ی این محصول را نیز به تصویر کشیده است.
تبلیغات

ال‌جی عصر امروز نسل جدید پرچمدار خود را در شهر نیویورک معرفی خواهد کرد. تصاویر و اطلاعات بی‌شماری از این گوشی‌هوشمند منتشر شده که تقریبا نقطه‌ی تاریکی در مورد آن باقی نمانده است. جی 4 همراه با صفحه‌ نمایش 5.5 اینچی از نوع Quantom IPS و رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل، تراشه‌ی 6 هسته‌ای اسنپدراگون 808 به‌همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 418 روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین باید به حافظه‌ی رم سه گیگابایتی این محصول نیز اشاره کرد.

جی 4 از وجود یک دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد که با یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی برای ثبت تصاویر سلفی همراه شده است. باتری جی 4 ظرفیتی 3,000 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

G4Box

برخی گمانه‌ها حکایت از این دارد که ال جی در کنار جی 4 از جی 4 نوت نیز رونمایی خواهد کرد. بنابر شایعات مطرح شده این گوشی‌هوشمند از وجود تراشه‌ی 64 بیتی و هشت هسته‌ای اسنپدراگون 810 به‌همراه قلم بهره خواهد برد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به جمع‌بندی اطلاعات و شایعات در مورد جی4 ال جی یا صفحه‌ی اختصاصی LG G4 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات