گوشی Vivo X5 Pro دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد

دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بی‌شک کمپانی Vivo یکی از تولیدکنندگانی است که اغلب با محصولات خیره‌کننده کاربران را شگفت‌زده می‌کند؛ این کمپانی پیشتر گوشی Vivo X5 Max را با ضخامت ۴.۸ میلی‌متری به‌عنوان نازک‌ترین گوشی‌ هوشمند دنیا معرفی کرد. حال این کمپانی قصد دارد گوشی جدید خود را با نام Vivo X5 Pro به همراه دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روانه بازار کند.
تبلیغات

 شرکت Vivo اخیرا اعلام کرده که محصول جدیدش به کاربران امکان می‌دهد تصاویر سلفی را با کیفیت ۳۲ مگاپیکسلی ثبت کنند. اما در هر صورت استفاده از سنسور ۳۲ مگا پیکسلی در گوشی  X5 Pro بعید به نظر می‌رسد، به همین دلیل پیش بینی می‌شود که این گوشی به دوربین واقعی ۸ یا ۱۳ مگا‌پیکسلی مجهز شده و برای افزایش کیفیت عکس‌ها از یک نرم افزار Interpolation عکس استفاده شود؛ تکنولوژی Interpolation یک روش گرافیکی برای افزایش یا کاهش تعداد پیکسل‌های یک تصویر دیجیتالی است. این فناوری که توسط شرکت اوپو نیز استفاده می‌شود، به صورت همزمان چند تصویر را ثبت کرده و به منظور خلق تصاویر عمیق و با کیفیت بالا، این تصاویر را به صورت دیجیتالی به یکدیگر متصل می‌کند.

Vivo-X5-Pro 1

از دیگر مشخصات X5 Pro می‌توان به صفحه نمایش ۶ اینچی، رم ۳ گیگابایتی، پردازنده ۶۴ بیتی اسنپ دراگون ۶۱۵ و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت اشاره کرد. این گوشی به صورت رسمی در تاریخ ۶ یا ۷ ماه مِی رونمایی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات