۲۳ حقیقت جالب درباره‌ League of Legends؛ پرطرفدارترین بازی آنلاین تاریخ

دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
League of Legends یکی از محبوب‎ترین بازی‌های چندنفره‌ی آنلاین است که از سال ۲۰۰۹ تا به امروز بیش از ۳۰ میلیون کاربر را در پلتفرم‌های ویندوزی و مک به خود مشغول کرده است. زومجی در مقاله‌ای به ۲۳ حقیقت جالب و خواندنی در مورد League of Legends پرداخته است.
تبلیغات

League of Legends مانند Dota یک بازی چندنفره رایگان (Free-to-Play) است که توسط کمپانی Riot Games ساخته شده و مسابقات آن که به طور سالانه برگزار می‌شود، شرکت کنندگان زیادی دارد. سال ۲۰۱۲ اعلام شد که League of Legends پرمخاطب‌ترین بازی رایانه‌های شخصی در امریکای شمالی و اروپا (بر حسب زمانی که بازیکنان‌ صرف بازی می‌کنند) است. League of Legends علاوه بر بازیکنان غربی، نزد چینی‌ها، کره‌ای‌ها و تایوانی‌ها نیز بسیار محبوب است؛ به طوری که لیگ‌ و مسابقات این بازی، به طور منظم در این کشورها برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی جهان League of Legends، بزرگ‌ترین تورنمنتی است که طرفداران این بازی در آن شرکت می‌کنند. سال ۲۰۱۳ جایزه‌ی این مسابقات ۱ میلیون دلار تعیین شده بود و تعداد بینندگان آن به حدود ۳۲ میلیون نفر رسید. جایزه‌ی ۲.۳ میلیون دلاری این تورنمنت در سال ۲۰۱۴ نیز پنجمین جایزه‌ی گران‌قیمت تاریخ ورزش‌های الکترونیکی بود.

برای مطالعه‌ی کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

League of Legends

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات