گوشی اوپو R7 ماه آینده معرفی خواهد شد

دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
تاکنون برخی از تولیدکنندگان اقدام به طراحی گوشی‌های بدون حاشیه کرده‌اند، اما ظاهرا کمپانی اوپو در این زمینه پیشرو بوده و قصد دارد گوشی بدون حاشیه خود را با نام R7 ماه آینده معرفی کند.
تبلیغات

 در میان شرکت‌هایی که ساخت گوشی‌های بدون حاشیه را در دستور کار خود قرار داده‌اند می‌توان به شارپ، زد‌تی‌ئی، LeTV و اوپو اشاره کرد. شرکت شارپ در گوشی هوشمند Aquos Crystal توانست تاحدودی به فناوری صفحه نمایش بدون حاشیه دست یابد، اما حاشیه بسیار زیادی در قسمت پایینی گوشی قرار داشت. شرکت LeTV به تازگی چندین گوشی بدون حاشیه معرفی کرده است؛ حال به نظر می‌رسد شرکت‌های زد‌تی‌ئی و اوپو بیش از سایر شرکت‌ها پیشرو بوده‌اند. شرکت زد‌تی‌ئی پرچمدار خود را با نام Nubia Z9 معرفی خواهد کرد، اوپو نیز زمان معرفی گوشی بدون حاشیه را ماه آینده اعلام کرده است.

تا به حال اخبار و شایعات مختلفی پیرامون گوشی R7 اوپو منتشر شده است. حتی در بین بیشتر این اخبار، شاهد منتشر شدن تصاویر گوناگونی از گوشی R7 اوپو بودیم، اما خود کمپانی اوپو تاکنون هیچ اطلاعات و تصویر و ویدئوی رسمی از این گوشی منتشر نکرده است. این شرکت چینی درنهایت یک پوستر تبلیغاتی منتشر کرده که در آن به تاریخ معرفی این گوشی اشاره شده است. این کمپانی تیزر گوشی R7 را در شبکه اجتماعی چین به نام Weibo و همچنین فیسبوک و توییتر منتشر کرده است. البته تصویر موجود در شبکه Weibo کمی متفاوت‌تر از تصاویر منتشر شده در فیسبوک و توییتر است. اوپو زمان معرفی رسمی این گوشی را ماه مِی اعلام کرده است. گوشی R7 اوپو علاوه بر صفحه نمایش بدون حاشیه، به فناوری شارژ سریع VOOC اوپو نیز مجهز خواهد شد.

RR

در خصوص مشخصات این گوشی نیز اطلاعات دقیق‌تری در دست نیست. البته شایعات بیشتری در این خصوص منتشر شده که گوشی R7 به پردازنده ۶۴ بیتی و هشت هسته‌ای MT6795 مدیاتک و دوربین ۲۰.۷ مگا‌پیکسلی مجهز خواهد شد، هنوز نمی‌توان صحت این اطلاعات را تصدیق کرد. در هر صورت این گوشی از صفحه نمایش بدون حاشیه بهره خواهد برد؛ شرکت اوپو جهت ساخت صفحه نمایش بدون حاشیه این گوشی در ماه دسامبر سال گذشته پتنتی را به همین منظور ثبت کرده بود. در واقع این شرکت از یک فناوری خاص برای انکسار نور در کناره‌های نمایشگر استفاده می‌کند که طبق آن برای کاربر این تصور ایجاد می‌شود که هیچ لبه‌ای در کناره‌های گوشی وجود ندارد.

احتمالا شرکت اوپو ماه آینده این گوشی را به همراه گوشی R7 پلاس معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات