فورد خودروی Explorer 2016 را به سیستم صوتی جدید سونی مجهز می کند

دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی فورد خودروی Explorer 2016 نسخه‌ی Platinum را به گونه‌ای طراحی کرده که فضای داخلی وسیع و صندلی‌های جادار آن شبیه اتاق نشیمن به نظر می‌رسد. فورد برای پیشرفته کردن بیشتر این خودرو آن را به سیستم صوتی منحصر به فرد سونی مجهز خواهد کرد.
تبلیغات

 شرکت فورد اعلام کرده که خودروی Explorer 2016 نسخه Platinum را به سیستم صوتی home audio سونی مجهز خواهد کرد. این خودرو که بهترین مدل از سری Explorer فورد است، از سیستم صوتی انحصاری سونی همانند Live Acoustics و Clear Phase بهره خواهد برد. فورد اعلام کرده که این نخستین بار است که از این فناوری صوتی داخل یک خودرو بهره گرفته شده است.

تکنولوژی Live Acoustics از یک الگوریتم و الگوی خاص اکوستیک همانند یک سالن کنسرت استفاده می‌کند. مهندسان سونی این فناوری را در سالن کنسرت آمستردام، برلین و وین توسعه داده‌اند، این سیستم می‌تواند بهترین گزینه برای دوست‌داران موسیقی کلاسیک باشد. سرنشینان این مدل از فورد با نشستن در خودرو علاوه بر احساس راحتی، با بهره گیری از سیستم می‌توانند خود را در یک سالن کنسرت احساس کنند.

این خودرو از قابلیت دیگر سیستم صوتی سونی به نام فناوری Clear Phase بهره گرفته که برای تفکیک صوتی در موسیقی‌های بی‌کلام و گفتاری طراحی شده است، این سیستم بهترین کیفیت صوتی را ارائه می‌دهد؛ سرنشینان خودروی فورد با این سیستم صوتی خود را روی صحنه کنسرت احساس خواهند کرد، به طوری که که نوازندگان در مقابلشان قرار گرفته‌اند.

سیستم صوتی این خودرو، دارای ۱۲ اسپیکر با ۱۰ موقعیت خاص به همراه حداکثر قدرت خروجی ۵۰۰ وات است. ووفرهای به شکل خاصی داخل درها تعبیه شده تا بهترین کیفیت صوتی را در این خودرو ارائه کند. تمامی‌این قابلیت‌ها در خط تولید فورد از سال ۲۰۱۶ قرار خواهند گرفت. این خودرو دارای یک موتور ۲.۳ لیتری توربوشارژ اکوبست چهارسیلندر است. خودرو فورد Explorer 2016 از تابستان سال جاری در نمایندگی‌های فروش قرار خواهد گرفت، البته قیمت مدل‌ها به خصوص نسخه Platinum در هنگام عرضه رسمی‌ منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات