زوم‌اپ: تجربه‌ی کار با گلکسی اس6 به کمک اپلیکیشن Galaxy S6 Experience

دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اگر شما هم از علاقه‌مندان به گوشی Galaxy S6 سامسونگ هستید اما از پس خرید آن بر نمی‌آیید، یا اینکه قبل از خرید می‌خواهید از انتخاب خود مطمئین شوید، Galaxy S6 Experience اپلیکیشنی مناسب برای شما خواهد بود. این اپلیکیشن که توسط خود کمپانی سامسونگ توسعه داده شده، به نوعی تجربه‌ی کار با گلکسی اس 6 و ویژگی‌های آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اپلیکیشن Galaxy S6 Experience به شما فرصت استفاده از ویژگی‌ها و امکانات گلکسی اس6 را به طور مجازی خواهد داد و با در اختیار گذاشتن امکاناتی همچون شبیه‌سازی عکاسی و... می‌تواند تجربه‌ای جالب را در کار با گوشی گلکسی اس 6 برای شما به ارمغان بیاورد.

s6e2

برای مثال شما با انتخاب بخش دوربین، به صفحه‌ی مخصوص به امکانات دوربین گلکسی اس 6 منتقل خواهید شد و در آنجا می‌توانید با عکس‌برداری شبیه‌سازی شده، امکاناتی همچون لنز واید 1.9، تصویر‌برداری زنده به صورت HDR و... را به صورت کاملا پویا تجربه کنید. یا با مراجعه به بخش مربوط به طراحی، می‌توانید تصویری 360 درجه از گوشی گلکسی اس 6 داشته باشید و با چرخاندن آن، یا تغییر رنگ این گوشی، شاهد بهترین جزئیات با رنگ‌بندی مورد علاقه‌ی خود باشید. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن و دیگر امکانات آن می‌توانید ویدئوی زیر را تماشا کنید.

دانلود ویدئو

همانطور که در ابتدای ویدئوی بالا نیز مشاهده کردید، یکی دیگر از بخش‌های جذاب این اپلیکیشن که به شبیه‌سازی آن برای شما خواهد پرداخت، ژست‌های حرکتی هستند که می‌توانید با خم کردن گوشی خود به سمت چپ یا راست، به صفحه‌ی بعد یا قبل منتقل شوید که مطمئنا تجربه‌ی آن، برای بسیاری از کاربران جالب توجه خواهد بود. ناگفته نماند که Galaxy S6 Experience برای بهترین اجرا نیاز به رزولوشن HD و رم یک گیگابایت دارد و شرط اجرای آن نیز بهره‌گیری از اندروید 4 و بالاتر خواهد بود. اگر شما هم برای آشنایی هرچه بهتر و تجربه‌ی شبیه‌سازی شده‌ی Galaxy S6 وسوسه شده‌اید، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر این اپلیکیشن را برای گوشی اندرویدی خود دانلود کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات