تی‌پی-لینک اولین همایش خود را در ایران برگزار کرد

یک‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
هفته‌ی گذشته شرکت تی‌پی-لینک اولین همایش رسمی خود را با حضور مدیران ارشد این شرکت در منطقه، مدیران شرکت سازگار ارقام، نمایندگان فروش و اصحاب رسانه در ایران برگزار کرد تا سیاست‌های خود برای بازار ایران و محصولاتی را که برای بازار کشورمان در نظر گرفته معرفی کند.
تبلیغات

تی‌-پی‌ لینک خود را بزرگترین تولیدکننده‌ی بین المللی محصولات شبکه SOHO ،SMB و برند اول دنیا در زمینه محصولات WLAN  می‌داند. این شرکت محصولات متعددی در زمینه‌ی شبکه شامل تجهیزات بی‌سیم، مودم ADSL، روتر، سوئیچ، دوربین‌های تحت شبکه، پاورلاین، کارت‌های شبکه، پرینت سرورها، مبدل‌ها و مودم‌های 3G و 4G را برای کاربران تولید کرده و موفق به کسب جوایز متعددی در سطوح بین المللی شده است.

مدیران ارشد تی‌پی‌لینک در این مراسم اعلام کردند که این شرکت تنها تولیدکننده‌ی محصولات شبکه است که در تمامی مراحل تولید محصولاتش به خودکفایی رسیده و بر رعایت کیفیت در تولیدات خود نظارت کامل دارد. کارخانه تی‌پی-لینک واقع در پارک صنعتی به مساحت 525،726 متر مربع، 20٫000 نفر نیرو، 180 خط تولید با ظرفیت سالانه 155 میلیون محصول است.

tp-link-02

در سال 2005 با ورود تی‌پی-لینک به بازارهای بین‌المللی، محصولات این شرکت در بیش از صد و بیست کشور عرضه شد و مورد استفاده‌ی بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان قرار گرفت. تی‌پی‌-لینک رشد چشمگیر 33 درصدی را در سال 2013 تجربه کرد و سال 2014  به فروش بیش از دو میلیارد دلار رسید. در این مراسم گفته شد که براساس تحلیل موسسه معتبر جهانی IDC  تی‌پی-لینک همواره به عنوان برند اول در زمینه‌ی تولید محصولات بی‌سیم شبکه بر اساس حجم فروش در جهان شناخته شده است. تی پی لینک با حفظ رشد چشمگیر خود در سه ماه‌ی چهارم سال 2014، 41.99 درصد از سهم بازار WLAN جهان را به خود اختصاص داده که این مقدار از نزدیکترین رقیب خود 31.53 درصد بیشتر و بالاتر از مجموع سهم بازار سه برند رقیب دیگر است.

قطب‌های R&D این شرکت در کشورهای تایوان و آمریکا مستقر شده‌اند که از 1100 مهندس تحقیق و توسعه از برترین دانشگاه‌های دنیا و 250 مهندس برای تست کل فرآیند مراحل تولید تشکیل شده است. این نوآوری باعث تحولی اساسی در عرضه محصولات تی پی لینک از ارتقا سطح کیفی فراتر از نیاز مشتری تا بهبود کارایی، طراحی و بسته بندی خلاقانه و استراتژی بازاریابی شده است. نمونه‌ای از موفقیت‌های تی‌پی-لینک، نانو روترهای بی‌سیم این شرکت است. کارکردهایی مانند تبدیل اینترنت کابلی به بی‌سیم و تقویت سیگنال بی‌سیم از ویژگی‌هایی هستند که این محصولات را به نمونه‌ای منحصر به فرد در بازار مبدل می‌سازد.

tp-link-03

گردهمایی تی‌پی-لینک برای اولین بار در ایران با حضور نمایندگان فروش، اصحاب رسانه و مدیران ارشد خاورمیانه تی پی لینک در تاریخ سوم اردیبهشت ماه سال 1394 در هتل هما برگزار شد.

در ابتدای مراسم، امیر مسعود عادل منش - مدیر بازاریابی دفتر تی‌پی-لینک در ایران توضیحاتی درباره‌ی این شرکت و تاریخچه‌ی فعالیت آن ارائه کرد. سپس ویک کوان  - مدیر فنی خاورمیانه‌ی تی‌پی-لینک به معرفی سبد محصولات این شرکت پرداخت و گفت: 

TP-Link بعد از سال‌ها تلاش موفق شده تا نام خود را به عنوان برند اول جهان در زمینه‌ی تولید محصولات و تجهیزات شبکه معرفی کند، حالا قصد دارد سری جدیدی را به سبد محصولات خود اضافه کند. دوربین های مدار بسته با قابلیت اتصال به سرویس‌های ابری، سویچ‌های شبکه‌ که بر اساس پریز برق و از طریق سیم‌کشی داخلی خانه کار می‌کنند و همچنین اسپیکرهای بلوتوثی از جمله جدیدترین محصولاتی هستند که TP-Link در نظر دارد آن ها را وارد بازار ایران کند.

وی همچنین به معرفی روتر جدید این شرکت پرداخت و گفت:

این روتر از صفحه نمایش لمسی بهره می‌برد تا کنترل کامل آن به شکل ساده‌تری انجام شود. جالب اینجاست که کاربر می‌تواند از صفحه‌نمایش این روتر به عنوان یک تابلوی دیجیتالی نیز استفاده کند.

لاورنس لو - مدیر منطقه ایران به تشریح دست آوردها و هدف‌های شرکت در سال 2015 پرداخت. ارائه یک پیشنهاد ویژه از سوی مدیران شرکت برای دوست داران محصولات تی‌پی‌-لینک مژدگانی بود که در این گردهمایی مطرح شد. جزئیات آن از این قرار است که کاربران با خرید یک دستگاه مودم  TD-W8961N یک کد فعالسازی Kaspersky اورجینال با یک سال اعتبار هدیه خواهند گرفت.

tp-link-04

TD-W8961N دستگاهی چند منظوره با قابلیت مودم ADSL2+ ،NAT Router سوییچ چهار پورت و اکسس پوینت بی سیم سری N با پشتیبانی از استاندارد n802.11 است. این محصول به گونه ای طراحی شده است که امکان اتصال به صورت بی‌سیم و کابلی را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین این محصول امکان ایجاد یک شبکه امن خانگی، انجام بازی‌‌های آنلاین و پخش آنلاین فیلم‌های HD و... را برای کاربران مهیا می‌سازد.

محصولات تی پی لینک با گارانتی شرکت‌های سازگار، مت ام اف و پارس ارتباط افزار در بازار کشور عرضه می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات