زوم‌اَپ: انتقال بی‌سیم فایل بین دو گوشی با CM Transfer

یک‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تاکنون به معرفی اپلیکیشن‌هایی نظیر Zapya و ShareIT پرداخته‌ایم که وظیفه‌ی انتقال اطلاعات بین دو گوشی موبایل رو به صورت بی‌سیم بر عهده دارند. CM Transfer نیز یکی دیگر از این اپلیکیشن‌ها است که ساخت آن را CleanMaster بر عهده داشته‌ و یک اپلیکیشن عالی در این زمینه به شمار می‌رود. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

روزگاری که با عکس‌های زیر یک مگابایت، بازی‌های کم حجم یا فایل‌های ویدئویی با فرمت 3GP رو به رو بودیم، شاید بلوتوث ابزاری مفیدی برای انتقال فایل بین دو گوشی بود. امروزه اما شرایط متفاوت است به طوری که عکسی با حجم 1 مگابایت، در دنیای امروز "بی‌کیفیت" شناخته می‌شود و دیگر کمتر کاربری حاضر به تماشای ویدئوهایی با کیفیت کمتر از HD یا نصب بازی‌های ساده می‌شود. همه چیز به سمت کیفیت بهتر پیش رفته و این امر نیز حجم فایل‌های تولید شده را بالاتر برده است. در این زمان بود که نیاز به روشی فراتر از بلوتوث حس می‌شد و سازندگان گوشی موبایل، Wifi‌ها را به این محصولات اضافه کردند. هم اکنون WIFI  اهمیت ویژه‌ای در ارسال و دریافت فایل بین دو گوشی تبدیل شده است و اپلیکیشن‌های زیادی نیز در این زمینه به تولید رسیده‌اند که CM Transfer یکی از شناخته‌شده‌ترین آن‌ها است.

CMTRA2

با کمک CM Transfer و نصب آن روی هر دو گوشی گیرنده و فرستنده، می‌توانید به راحتی به انتقال انواع فایل بپردازید. در این اپلیکیشن همه چیز قابل انتقال است از بازی‌ها و برنامه‌های نصب شده روی گوشی گرفته تا عکس و ویدئو را می‌توانید به آسانی چند کلیک به گوشی دوستان خود منتقل کنید. CM Transfer با اتصال به وای‌فای داخلی دو گوشی، از وجود مودم جداگانه یا ارتباط اینترنی بی‌نیاز است و می‌تواند فایل‌های شما را با سرعتی بیش از 80 برابر بلوتوث ارسال کند. برای استفاده از آن کافی است تا وارد اپلیکیشن شده و بعد از کلیک روی گزینه‌ی Send File فایل‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی گزینه‌ی Send کلیک کنید تا به صفحه‌ی جستجوی دستگاه‌ها منتقل شوید. در گوشی مقابل گزینه‌ی Recieve File را لمس کنید تا گوشی مقصد در گوشی فرستنده به نمایش در بیاید. حال تنها کافی است تا روی آن کلیک کنید تا ارتباط به صورت خودکار برقرار و انتقال فایل آغاز شود. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات