فرآیند تولید پوشش چرمی جی 4 ال جی ۱۲ هفته زمان می‌برد

شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی در حال تولید جدیدترین پرچم‌دار خود با نام G4 است. بدنه پشتی این دستگاه از چرم ساخته شده و این کمپانی ادعا می‌کند که فرآیند تولید این پوشش چرم، ۱۲ هفته طول می‌کشد.
تبلیغات

ال‌جی با اطلاعات جدیدی که از سختی ایجاد پوششی چرم برای یک گوشی هوشمند ارائه کرده، قصد دارد زحمتی که برای ساخت این محصول پرچم‌دار کشیده را عنوان کند. این کمپانی کره‌ای گفته که ساخت پوشش پشتی G4 تا ۱۰ برابر سخت تر و زمان‌گیرتر از محصولات رقیبی است که به طور متوسط در ۴ روز ساخته می‌شوند.

ال‌جی از با‌کیفیت‌ترین چرم گاوی با اندازه منافذ تنها ۰.۰۰۱ میکرومتر در ساخت پوشش پشتی جی 4 استفاده کرده است. ال‌جی در این باره گفته:

فرآیند تولید چرم پشت جی 4 مجموعا ۱۲ هفته به طول می‌انجامد. تبدیل چرم باکیفیتی که تامین می‌کنیم به پوششی برای جی 4 نزدیک به ۱۰ برابر زمان بیشتری را نسبت به ساخت یک قاب پشتی معمولی از ما می‌گیرد. به علاوه ال‌جی الکترونیکز مقدار زیادی بخش های دست‌ساز در این چرم به وجود می‌آورد.

ال‌جی قرار است در ۲۸ آوریل پرچم‌دار جدید خود را با نام G4 در شهر نیویورک معرفی کند. از طریق این لینک می‌توانید توضیحات کامل ال‌جی درباره ساخت چرم پشتی این دستگاه را مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات