فروشگاه اپلیکیشن‌های اختصاصی اپل واچ با ۳۰۰۰ اپلیکیشن افتتاح شد

شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
مطالعه 3 دقیقه
عرضه اپل واچ، جدیدترین محصول اپل، چند روزی است که شروع شده و اپل مشغول به عرضه این محصول است. اولین دارندگان اپل واچ نیز مشغول به اشتراک گذاری تجربه خود از این ساعت هوشمند در محیط وب هستند و در همین بین اپل فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن‌ها را برای این ساعت هوشمند افتتاح کرده است.
تبلیغات

گمانه‌زنی‌های مختلف مدعی بودند که کمپانی آمریکایی به زودی فروشگاه جدید و مجزایی برای ساعت هوشمند اپل واچ افتتاح می‌کند و امروز در نهایت این اتفاق افتاد. فروشگاه اپلیکیشن‌های اپل واچ در همین آغاز کار نزدیک به ۳٫۰۰۰ اپلیکیشن مختلف در خود جای داده است.

اپلیکیشن‌های اپل واچ در دسته‌ بندی‌های مختلف منظم شده‌اند و اینطور که پیدا است تمرکز اولیه اپل بر روی بخش‌های سلامتی و تناسب اندام، ارتباطات، اداری، مسافرت، خانواده و خلاقیت است. در بین اپلیکیشن‌های موجود برای اپل واچ همچنین تعدادی بازی نیز وجود دارند. در ادامه اسکرین شات‌هایی از اپلیکیشن‌های حاضر در دسته‌بندی‌های مختلف این فروشگاه را مشاهده می‌کنید:

Apple-Watch-apps 1

اگر دستگاه‌ی مجهز به پلتفرم iOS نسخه 8.3 دارید و اپلیکیشن Apple Watch را نصب کرده اید، می‌توانید از این فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن برای اپل واچ بازدید کنید.

Apple-Watch-apps 2
Apple-Watch-apps 3
Apple-Watch-apps 4
Apple-Watch-apps 6
Apple-Watch-apps 8
Apple-Watch-apps 9
Apple-Watch-apps 10
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات