ایسر سری لپ تاپ های Aspire V 15, Aspire E و Aspire ES را رونمایی کرد

شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
ایسر امروز از سری لپ‌تاپ‌های جدید خود برای سال ۲۰۱۵ رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌ها شامل نوت‌بوک جدید Aspire V 15، سری Aspire E و سری Aspire ES است. تمامی لپ‌تاپ‌های جدید دارای سیستم عامل ویندوز 8.1 و قابل ارتقا به ویندوز 10 هستند.
تبلیغات

 لپ‌تاپ‌ Aspire V 15 دارای پوشش آلومینیومی است که به لطف وجود تکنولوژی پیشرفته‌ی نانو ایسر، ظاهری لوکس و محکم را به ارمغان آورده است. فلز نقره‌ای رنگ موجود در این لپ‌تاپ جلوه‌ای خاص به آن بخشیده و ظاهر زیبای خود را از لپ‌تاپ Aspire V Nitro به ارث برده است.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

این لپ‌تاپ دارای نور پس زمینه‌ای در کیبود است که علاوه بر ارائه ظاهری مدرن، در محیط‌های کم نور نیز قابل استفاده ست. لپ‌تاپ‌ Aspire V 15 از مشخصات دارای نسل پنجم اینتل کُور processors2 و چیپ گرافیکی انویدیا جی‌فُورس 940M است، این لپ‌تاپ عملکردی بهتری را در پردازش‌های سنگین ارائه کرده و همچنین صفحه نمایش آن نیز در این عملکرد بی‌نقش نیست؛ حافظه رم ۱۶ گیگا بایتی، حافظه داخلی ۲ ترابایت یا ۱ ترابایت حافظه هیبریدی برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است. کاربران می‌توانند به لطف نمایشگر فول اچ‌دی آن تصاویر، ویدئوها و بازی‌هایی را بدون هیچ مشکلی در آن پخش کرده و لذت ببرند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به سیستم صوتی دالبی، دی‌وی‌دی رام به همراه پشتیبانی از M-Disc اشاره کرد. این مدل از ماه آگوست در آمریکای شمالی با قیمت ۵۹۹ دلار، اروپا و آفریقا در ماه جولای با قیمت ۶۹۹ یورو و در کشور چین از ماه ژوئن با قیمت ۳۹.۴۵ دلار عرضه خواهد شد.

لپ‌تاپ دوم مربوط به سری Aspire E است. این سری که شامل مدل‌های ارزان قیمت و تحت سیستم عامل ویندوز 8.1 هستند در سه مدل ۱۴، ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی عرضه خواهند شد. لپ‌تاپ‌هایی که از بدنه یکپارچه ساخته شده و از رنگ بندی متنوعی برخوردار هستند.

rsz aspire-e-14 cotton-white 02

این سری مجهز به پردازنده‌های شرکت اینتل خواهند بود و از چیپ‌های گرافیکی شرکت Nvidia مدل GeForce 940M یا شرکت AMD مدل R8 و R6 استفاده خواهند کرد. همچنین پشتیبانی تا ۱۶ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه داخلی از نوع HDD و یک ترابایت حافظه از نوع SSD را دارا هستند. سری Aspire E از سریع‌ترین شبکه بی‌سیم 802.11ac بهره می‌برد که توسط فنّاوری Qualcomm MU EFX MU-MIMO تقویت می‌شود و امکان اتصال چندین کاربر به‌صورت همزمان به یک شبکه را می‌دهد. این سری همچنین از USB 3.0 بهره می‌برد که امکان انتقال فایل و شارژ سریع را به لپ‌تاپ می‌دهد. این سری تا ۳ ماه آینده روانه بازار خواهند شد و قیمت در نظر گرفته شده برای آنها از ۳۷۹دلار آغاز می‌شود.

سری Aspire ES که از طراحی منحنی شکل بهره‌مند شده‌اند، در ۵ اندازه صفحه نمایش از ۱۱.۶ تا ۱۷.۳ اینچ خواهند بود. لپ‌تاپ‌های این سری که از سوی ایسر، لقب لپ‌تاپ‌های همه کاره و فوق‌العاده ارزان قیمت را به خود اختصاص داده، بیشتر برای کارهای روزمره مانند وب‌گردی و آفیس طراحی و تولید شده‌اند.

rsz aspire-es-series 03

سری Aspire ES میزبان نسل جدید پردازنده سلرون شرکت اینتل بوده و به ۸گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این سری فوق ارزان قیمت می‌توان به برخورداری از ۱ ترابایت حافظه داخلی از نوع HDD و درایو نوری اشاره کرد. لپ‌تاپ‌های Aspire ES همزمان با سری Aspire E با قیمت پایه ۲۲۹ دلار روانه بازار خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات