زوم‌اَپ: کالرآیدی و بلاک کننده‌ شماره‌ ها با Facebook Hello

شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فیسبوک به تازگی اپلیکیشن جدیدی با نام Facebook Hello منتشر کرده است که به نوعی یک کالر‌آیدی به حساب می‌آید و به شما اجازه‌ی بلاک کردن شماره‌های ناخواسته را می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Facebook Hello Dialer اپلیکیشن بسیار جالبی است، هنگامی که شخصی با گوشی شما تماس می‌گیرد، اطلاعاتی را درباره‌ی شخص تماس‌گیرنده به شما نمایش می‌دهد و حتی اگر شماره‌ی مذکور، در گوشی شما ذخیره نشده باشد، این اپلیکیشن با اتصال به سرورهای فیسبوک و درصورتی که شماره‌ی تماس‌گیرنده در یکی از اکانت‌های فیسبوکی به ثبت رسیده باشد، اطلاعات مربوط به آن شخص را به شما نمایش خواهد داد.

caller-id2

 روزانه شاهد ملیون‌ها تماس مختلف در سرتاسر دنیا هستیم و در بسیاری از مواقع اگر شماره‌ی مورد نظر در گوشی ذخیره نشده باشد کاربران هیچ اطلاعی از شخص تماس گیرنده ندارند. بر این اساس اپلیکیشن Hello ارائه شده که توسط سازندگان مسنجر فیسبوک ساخته شده است. این اپلیکیشن به فیسبوک متصل شده و با همگام‌سازی شماره‌ی تماس‌گیرنده با اطلاعات ثبت شده در فیسبوک، به شما خواهد گفت که چه کسی در حال تماس گرفتن با شما است. شما می‌توانید تماس‌های ناخواسته را بلاک کنید یا به جستجوی افراد بپردازید.

Hello بلاک کردن شماره‌های ناخواسته را از همیشه راحت‌تر می‌کند. شما می‌توانید شماره‌های مشخصی را مسدود کنید تا تماس‌های آن‌ها مستقیما به VocieMail منتقل شود. این تماس‌ها در بخش "تماس‌های اخیر" گوشی شما قابل مشاهده خواهند بود.

برخی از ویژگی‌های این اپلیکیشن عبارتند از:- مشاهده‌ی مشخصات شخص تماس‌گیرنده حتی اگر در گوشی شما ذخیره نباشد.- بلاک کردن آسان شماره‌ها.- بلاک کردن خودکار شماره‌هایی که توسط تعداد زیادی از کاربران مسدود شده‌اند.- همگام‌سازی با سرور فیسبوک و مشاهده‌ی جدیدترین مشخصات کاربران از جمله تصویر پروفایل و...

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات