بسته آفیس مایکروسافت روی آی‌او‌اس و اندروید 100 میلیون بار دانلود شده است

شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
انتشار بسته آفیس مخصوص گوشی‌های آیفون از ماه ژوئن سال 2013 میلادی آغاز شد و چند ماه بعد از اینکه نسخه ویژه آیپد نیز در اختیار کاربران قرار گرفت، مایکروسافت تصمیم گرفت آفیس را برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS رایگان کند. همین موضوع باعث رشد چشمگیر تعداد دانلودهای این نرم‌افزار شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

روز گذشته در جریان کنفرانس مالی مایکروسافت، ساتیا نادلا مدیر عامل این کمپانی اعلام کرد تعداد دانلودهای بسته آفیس برای دستگاه‌های اندرویدی و آی‌او‌اس از مرز 100 میلیون بار گذشته است.

البته این رکورد با توجه به ماهیت رایگان بودن اپلیکیشن‌ها خیلی هم زیاد نیست، ولی نشان می‌دهد که بسته نرم‌افزاری آفیس مایکروسافت روی پلتفرم‌های مختلف خواهان زیادی دارد. ردموندی‌ها طی چند سال گذشته خیلی سریع نرم‌افزارها و سرویس‌های خود را بر روی ویندوز، آی‌او‌اس و اندروید منتشر کرده‌اند و اپلیکیشن‌هایی چون اسکایپ، اوت‌لوک و وُرد معمولا بین 100 اپلیکیشن برتر فروشگاه‌ها قرار دارند. اپلیکیشن‌های محبوب و رایگان آفیس مایکروسافت می‌توانند باعث افزایش مشترکین Office 365 شوند. مایکروسافت اعلام کرده است که 12.4 میلیون نفر از مشتریان این کمپانی برای دسترسی به اپلیکیشن‌های دسکتاپ آفیس و سرویس‌های ابری حق اشتراک می‌پردازند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات