سونی نرم‌افزار دوربین پرچمدار بعدی سری Z را به طور کامل بازطراحی می‌کند

شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ژاپنی سونی به تازگی گوشی Xperia Z4 را معرفی کرده که عضو جدیدی از سری Z به شمار می‌رود. این شرکت از گوشی Z1 به بعد می‌داند چگونه دستگاهی قدرتمند با محوریت عکاسی را روانه بازار کند. حالا شایعاتی منتشرشده که از تغییر نرم‌افزار دوربین و تحولات سبک عکاسی پرچمدار بعدی سری Z خبر می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شایعات و اخبار متنوع پیرامون شرکت سونی و پرچمداران این شرکت زیاد است. گفته می‌شود اکسپریا زد 4 پرچمدار اصلی این کمپانی نیست و شایعاتی مبنی بر عرضه اکسپریا زد 5 تا پایان سال جاری میلادی نیز منتشر شده است.

حالا شایعات جدیدی به گوش می‌رسد که قرار است نرم‌افزار دوربین پرچمدار بعدی خانواده Z سونی با یک بازطراحی جدی روبرو شود. سنسور 20.7 مگاپیکسلی اکسپریا زد 3 اگرچه منحصر به فرد نیست ولی چیزی که باعث قدرتمند بودن آن می‌شود این است که سونی سابقه درخشانی در نرم‌افزار دوربین دارد.

به عنوان مثال، عرضه دوربین‌های فوق‌العاده‌ای چون RX100 و محصولات سری آلفا باعث برتری قابل توجهی در مقابل اچ‌تی‌سی و موتورولا شده است. به گفته Ricciolo یکی از افشاگران محصولات سونی تغییرات شگرفی در طراحی و نرم‌افزار دوربین به وجود خواهد آمد. آنها تصاویر قبل و بعد از تغییرات را عمدا به صورت تار به اشتراک گذاشته‌اند که تغییرات قابل توجهی دیده نشود. با این وجود به نظر می‌رسد دیگر زمان آن رسیده که سونی پلتفرم عکاسی خود را دستخوش تغییرات کند. با توجه به عرضه یک پرچمدار جدید به صورت شش ماهه یک بار کمتر فرصت تغییرات جدی برای سونی پیش می‌آید.

پس از یک سال ناامیدکننده و فروش دور از انتظار بخش موبایل سونی، به نظر می‌رسد طرفداران و کاربران به چیزی فراتر از اکسپریا زد 4 نیاز دارند و امیدواریم عضو بعدی سری Z سونی یک پرچمدار واقعی با امکانات جدید و جذاب برای خوره‌های عکاسی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات