آغاز عرضه گوشی Leap بلک‌بری در آمریکا و انگلستان

شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تقریبا ده روز پیش امکان پیش خرید گوشی Leap بلک‌بری در انگلستان فراهم شده بود و حالا علاوه بر این کشور، عرضه آخرین گوشی هوشمند بلک‌بری در آمریکا نیز آغاز شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگرچه این دستگاه با گوشی‌هایی که از بلک‌بری می‌شناسیم خیلی فاصله دارد ولی آخرین و بهترین نسخه سیستم عامل BlackBerry 10 یعنی 10.3.1 روی دستگاه نصب شده است و امکانات با ارزشی چون دستیار صوتی BlackBerry Assistant را مشابه سیری، گوگل ناو و کورتانا در اختیار شما قرار می‌دهد.

گوشی بلک‌بری لیپ به قابلیت BlackBerry Blend مجهز شده که به شما اجازه می‌دهد تا محتوای دستگاه را بر روی کامپیوتر شخصی خود تماشا کنید. همچنین بلک‌بری 10.3.1 نیز در کنار BlackBerry World که شامل اپلیکیشن‌های نوشته شده توسط این کمپانی کانادایی است، برای خرید اپلیکیشن‌های اندرویدی به اپ‌استور آمازون مجهز شده است. این دستگاه که به صورت آنلاک عرضه می‌شود، تماس‌ها را کدگذاری کرده و در برابر بدافزارها سیستم امنیتی قدرتمندی دارد. مشکلات و خطاهای صفحه کلید QWERTY نیز برطرف شده است ولی احتمالا باید مهمترین قابلیت گوشی لیپ را باتری 2800 میلی آمپر ساعتی آن بدانیم که زیر کار سنگین حدود 25 ساعت شارژدهی دارد.

and-from-Amazon

گوشی لیپ بلک‌بری در آمریکا از طریق فروشگاه‌های بلک‌بری و آمازون با قیمت 275 دلار قابل سفارش است و اپراتورهای T-Mobile و AT&T کار خواهد کرد. قیمت این دستگاه در انگلستان حدود 298 دلار است که شامل اپراتور VAT می‌شود. در آلمان و فرانسه برای خرید لیپ باید 310 دلار بپردازید و عرضه این گوشی از امروز آغاز می‌شود.

جالب است گوشی لیپ در وطن خود یعنی کانادا موجود نیست و قرار است در آینده نزدیک وارد کشورهایی چون هند، عربستان سعودی و امارات متحده عربی شود. این گوشی به یک نمایشگر 5 اینچی HD با تراکم 294 پیکسل بر اینچ، سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی با فیلمبرداری Full HD در پشت و دوربین 2 مگاپیکسلی با فیلمبرداری HD در جلوی دستگاه و باتری 2800 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات