میزان محبوبیت و فروش گوشی لومیا 535 مایکروسافت از لومیا 520 سبقت گرفت

جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدت زیادی بود که گوشی لومیا 520 به عنوان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین دستگاه ویندوزفونی شناخته می‌شد و حالا به نظر می‌رسد طبق گفته‌های آرج مهتا - مدیر بخش موبایل مایکروسافت در هند، گوشی لومیا 535 گوی سبقت را از برادر کوچکتر خود ربوده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

قمیت لومیا 535 مایکروسافت در هند با لومیا 520 نوکیا برابر است و برای خرید آن باید 126.65 دلار بپردازید، ولی این گوشی از نمایشگر qHD و دوربین‌های 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد که خرید آن در کشورهایی همچون هند و برزیل منطقی‌ به نظر می‌رسد.

image thumb56

اطلاعات موجود در تصویر فوق توسط adDuplex آماده شده است که نشان می‌دهد لومیا 535 از نظر حضور در بازار سایه به سایه لومیا 520 حرکت کرده است.

مایکروسافت بارها اعلام کرد که کاملا آگاهانه بر روی بازار گوشی‌های پایین‌رده تمرکز کرده است. مهتا می‌گوید استراتژی ما تمرکز بر روی دستگاه‌های ارزان‌قیمت لومیا بوده و بر همین اساس 9 گوشی با قیمتی پایین‌تر از 315 دلار عرضه کرده‌ایم. همچنین اضافه می‌کند 78 درصد گوشی‌های بازار هند مربوط به دستگاه‌های زیر 190 دلار است.

او همچنین اخبار جدیدی از پرچمداران مایکروسافت اعلام کرده و گفته است این گوشی‌ها نیز برای ما و کاربران مهم هستند، ولی باید تا انتشار ویندوز 10 صبر کنیم. وی می‌گوید مردم به دنبال تجربه‌های خاص و منحصر به فرد هستند و برای ما خواسته‌های آنها خیلی اهمیت دارد. ما معتقدیم باید بهترین تجربه ممکن را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. بعد از آماده شدن ویندوز 10 و دستگاه‌های جدید، بهترین زمان برای معرفی آنها خواهد بود.

مایکروسافت به تازگی 5 شریک تجاری برتر خود در زمینه گوشی‌های هوشمند را با 4.6 درصد سهم بازار دوباره از ماه ژانویه وارد بازار هند کرده است و امیدوار است بتواند به اهدافش برسد.

در حال حاضر مایکروسافت امیدوار است بتواند همزمان با عرضه دستگاه‌های ویندوزفونی جدید با نمایشگر بزرگ، فروش خوبی را برای گوشی‌های خوش‌قیمت 5 اینچی لومیا 640 و 5.7 اینچی لومیا 640 ایکس‌ال تجربه کند.

به نظر شما استراتژی مایکروسافت جواب می‌دهد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات