کوالکام بار دیگر پیش‌ بینی خود از درآمد سال مالی ۲۰۱۵ را کاهش داد

جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
کوالکام بار دیگر پیش‌بینی خود مبنی بر میزان درآمد‌های کسب شده در سال مالی 2015 را کاهش داد. این کمپانی انتظار دارد در سال مالی 2015 درآمدی بین 25 تا 27 میلیارد دلار را کسب کند که در مقایسه با پیش‌بینی پیشین این کمپانی که نشان از درآمد 26.3 تا 28 میلیارد دلاری داشت، کاهش یافته است.
تبلیغات

کوالکام بار دیگر پیش‌بینی درآمد خود را در سال مالی 2015 کاهش داد. این کمپانی انتظار دارد تا در سال مالی مورد نظر، 25 تا 27 میلیارد دلار کسب کند که با نگاهی به پیش‌بینی قبلی این کمپانی، کاهش یافته است. کوالکام پیش‌بینی خود را با نگاهی به گزارش سه‌ماهه‌ی مالی دوم خود که نشان از کاهشی 45 درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال دارد، کاهش داد.

استیو مولنکوف، مدیر عامل کوالکام در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما همچنان به پیشرفت‌های بزرگی که در آینده خواهیم داشت بسیار مطمئن هستیم. ما پیش‌بینی درآمد خود در سال مالی 2015 را به‌ دلیل تغییرات صورت گرفته در سهم کمپانی از بازار پرچمداران و همچنین از دست دادن مشتری عمده‌ی خود، کاهش داده‌ایم.

با توجه به سخنان مولنکوف می‌توان به روشنی به این نتیجه رسید که وی اشاره به کمپانی سامسونگ دارد که دیگر از تراشه‌ی این کمپانی در نسل جدید پرچمدار خود استفاده نکرده است. سامسونگ با معرفی نسل جدید پرچمداران خود، گلکسی S6 و گلکسی S6 اج از اسنپدراگون 810 استفاده نکرد و گوشی‌های‌هوشمند خود را تنها با استفاده از اکسینوس 7420 روانه‌ی بازار کرد.

مولنکوف همچنین به اتخاذ سیاست‌هایی برای کاهش هزینه‌ اشاره کرد. وی در این خصوص گفت:

علاوه بر اعمال سیاست‌های مدیریت هزینه‌ها، ما ساختار هزینه‌های کمپانی را نیز مورد بازبینی قرار داده و با کاهش هزینه‌ها در پی افزایش حاشیه‌‌ی سود در کنار توسعه‌ی فناوری‌های خود هستیم تا همچنان به‌عنوان کمپانی پیشتاز در این عرصه باقی بمانیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات