با LeTV 1 Pro غول گوشی‌های هوشمند آشنا شوید؛ نمایشگر QHD، حافظه رم 4 گیگابایت، بدنه تمام آلومینیومی و قیمت ۴۰۰ دلار

پنج‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
مطالعه 3 دقیقه
زمانی که به ساخت گوشی‌های هوشمند بالا رده‌ در بازار چین فکر می‌کنیم، نام کمپانی‌هایی همچون شیائومی، میزو، هواوی و اُپو به ذهن می‌آید، اما اگر فکر می‌کنید تنها همین چند کمپانی سودای گرفتن سهم عظیم بازار‌های هوشمند در چین را دارند، اشتباه می‌کنید. کمپانی تازه شناخته شده LeTV امروز یک گوشی با طراحی زیبا و سخت‌افزاری عالی معرفی کرده است.
تبلیغات

 جالب است بدانید کمپانی LeTV همچون نتفلکیس و یوتیوب در زمینه نمایش ویدیو‌های آنلاین فعالیت می‌کند و میلیون‌ها محتوای ویدیوی آنلاین را در اختیار کاربران چینی گذاشته و حال با یک گوشی هوشمند بسیار قوی وارد بازار این نوع محصولات شده است. 

 نام کامل پرچم‌دار این شرکت که در بالا تصویر کامل آن را مشاهده می‌کنید، LeTV 1 Pro است و قرار است با نیمی از قیمت دیگر پرچم‌دار‌ها، همان مشخصات فنی را ارائه دهد. بهتر است از طراحی یکپارچه و متشکل از آلومینیوم این دستگاه شروع کنیم که ما را به یاد دستگاه‌های قوی و شاخصی همچون آیفون 6، وان m8 اچ‌تی‌سی و اسند میت 7 هواوی می‌اندازد. 

 طراحی این دستگاه از لحاظ نازکی کناره‌های نمایشگر نیز خیره کننده ظاهر شده به طوری که نمایشگری ۵.۵ اینچی را در بدنه‌ای بسیار راحت و خوش دست جای داده و ۷۶.۷۱ درصد از بخش جلویی آن را صفحه نمایش اشغال کرده است. رزولوشن این نمایشگر QHD یا ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است که تراکم پیکسلی ۵۳۴ را برای این دستگاه به ارمغان می‌آورد.

LeTV-1-Pro 3

در بخش سخت افزاری، این فبلت تمام عیار از پردازنده هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰ شرکت کوالکام و پردازنده گرافیکی Adreno 430 در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. این مشخصات در گوشی هوشمند LeTV 1 Pro از پس هر کاری که شما بخواهید، برمی‌آیند. LeTV این دستگاه خوش ساخت را در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به فروش خواهد رساند. LeTV 1 Pro همچنین اولین دستگاهی است که کانکتور USB Type-C را به گوشی‌های هوشمند آورده است. این غول گوشی‌های هوشمند از ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت باتری نیز برخوردار است.

LeTV-1-Pro 4

مشخصات عجیب این پرچم‌دار هنوز تمام نشده و کمپانی LeTV از کریستال یاقوت کبود در بخش دوربین برای محافظت از لنز استفاده کرده است. سونی نیز دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و تثبیت‌گر تصاویر اُپتیکال برای این دستگاه ساخته تا این دوربین بتواند ویدیو‌های با کیفیت 4K UHD با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند و حتی ویدیو‌های 720p با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه به ثبت رساند. دوربین سلفی این دستگاه ۴ مگاپیکسل از تکنولوژی اولتراپیکسل است که از لنز زاویه عریض با گشودگی f/2.0 برخوردار شده است.

LeTV-1-Pro 7

اما تمام این مشخصات وسوسه‌انگیز که در این گوشی زیبا جای داده شده در نهایت با چه قیمتی به دست مصرف کننده می‌رسد؛ اینطور که پیدا است LeTV به ترتیب برای نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی قیمت ۴۰۰ و ۴۳۵ دلاری در نظر گرفته است که در بازار گوشی‌های هوشمند بسیار قیمتی ارزان و رقابتی به حساب می‌آید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات