ایسوس انتظار فروش ۳۰ میلیون زن‌فون را در سال ۲۰۱۵ دارد

پنج‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
زن فون 2 ایسوس در آغاز فروش خوبی داشته و این کمپانی قصد دارد در سال ۲۰۱۵ بالغ بر ۳۰ میلیون واحد از این محصول را به فروش برساند. ایسوس پیش‌بینی فروش اولیه خود را ۵ میلیون واحد افزایش داده و حالا تصمیم دارد زن‌فون 2 مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم را در تعدادی انبوه به فروش برساند.
تبلیغات

کمپانی ایسوس در ماه مارس نسل دوم تلفن زن‌فون را به بازار عرضه کرد و در ماه می دو میلیون واحد به فروش رساند و در نهایت تا ماه ژوئن تعداد واحد فروش رفته این محصول بین ۲.۵ تا ۳ میلیون قرار گرفت.

به گزارش زنجیره تامین محصولات ایسوس، این کمپانی به تازگی توانسته قطعات تولیدی زن‌فون 2 را با قیمتی ارزان‌تر بدست آورد و حال در صدد افزایش تولید این دستگاه است. همین منبع به این موضوع نیز اشاره کرده که ایسوس پیش‌بینی فروش ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار ساعت هوشمند ZenWatch و ViviWatch تا پایان سال دارد.

در حالی که زن‌فون 2 با پردازنده چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی اینتل اتم Z3580 همراه شده، زنجیره تامین این محصول گفته‌ که در مدل‌های آینده زن‌فون، ایسوس از چیپ‌های شرکت کوالکام استفاده خواهد کرد. این خبر برای کوالکامی که تامین چیپ‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج را از دست داده خوشحال کننده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات