گوشی Gionee Elife S8 با 639ppi بیشترین تراکم پیکسلی نمایشگر را دارد

پنج‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات گوشی هوشمند کمپانی چینی Gionee به تازگی در بنچمارک GFXBench فاش‌شده است که تقریبا تمام مشخصات سخت‌افزاری آن را نشان می‌دهد. دستگاه جدید جیونی با شماره مدل GN-9008 که نسل جدید گوشی Elife S7 به شمار می‌رود توانسته با تراکم 639 پیکسل در اینچ، بیشترین رکورد را در این زمینه از آن خود کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

البته هنوز معلوم نیست نام دقیق این گوشی Elife S8 باشد ولی با توجه به اینکه شماره مدل دستگاه Elife S7 به صورت GN-9006 بود، این انتظار می‌رود با توجه به تشابه شماره‌ مدل‌ها گوشی جدید همان Elife S8 باشد.

gionee-elife-s8-display-rec

براساس نتایج فاش‌شده در بنچمارک GFXBench، گوشی ایلایف اس 8 جیونی از یک نمایشگر 4.6 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل (QHD) بهره می‌برد که اگر نتایج بنچمارک با توجه به این ابعاد دقیق باشد، آنگاه باید بیشترین تراکم پیکسلی یک گوشی هوشمند را با 639 پیکسل در اینچ به پرچمدار جدید جیونی اختصاص دهیم. در حال حاضر فقط دو گوشی گلکسی اس 6 و اس 6 اج سامسونگ با تراکم 557ppi توانسته‌اند بیشترین رکورد را در اختیار داشته باشند.

همچنین در این بنچمارک به پردازنده هشت‌ هسته‌ای 6795 مدیاتک، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، سنسور دوربین 24 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی اشاره شده است.

با این حال امتیازات کسب‌شده در بنچمارک گویای طراحی گوشی نیست، ولی گوشی‌های سری Elife جیونی معمولا به ضخامت بسیار کم مشهور هستند. Gionee Elife S7 که در جریان کنگره جهانی موبایل 2015 بارسلونا رونمایی شد، تنها 5.5 میلی‌متر ضخامت داشت و انتظار داریم همین روند در پرچمدار جدید این کمپانی نیز ادامه یابد. در پایان می‌توانید تصاویر نسل فعلی گوشی Elife S7 جیونی را ببینید.

Gionee-Elife-S7-0
Gionee-Elife-S7-1
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات