اچ پی سری جدید نوت بوک تبدیل شدنی پاویلیون x360 را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌پی از نوت بوک پاویلیون x360 خود که یک نسخه از نوت‌بوک‌های ویندوزی هیبریدی با قیمت مناسب است، رونمایی کرد. این نوت‌بوک در دو نسخه 11 و 13 اینچی عرضه می‌شود.
تبلیغات

قیمت نسخه 11 اینچی نوت بوک جدید اچ‌پی 410 دلار است و به پردازنده پنتیوم N3700 و 4 گیگابایت رم مجهز است. البته در صورتی که 500 دلار بپردازید می‌توانید نو‌ت‌بوک خود را به یک پردازنده از سری Core M اینتل و البته حافظه 128 گیگابایتی SSD بروزرسانی کنید. 

اما نسخه 13 اینچی Pavilion x360  به پردازنده اینتل Core i3 و حافظه ذخیره‌سازی 500 گیگابایتی مجهز است و 530 دلار قیمت دارد. همچنین خریداران می‌توانند از طریق وب‌سایت شرکت اچ‌پی مشخصات نوت‌بوک مورد نظر خود را تعیین کنند.

HP-Pavilion-x360 01

همانطور که احتمالا حدس زده‌اید و از نام این مدل هم پیدا است، نمایشگر این نوت‌بوک به صورت 360 درجه می‌چرخد و امکان استفاده از نوت‌بوک را در موقعیت‌ها و حالت‌های مختلف فراهم می‌سازد. اچ‌پی این مدل‌ها را با نمایشگرهای قابل انتخاب اچ‌دی یا فول اچ‌دی عرضه می‌کند و هر دو مدل از فناوری صدای Bang & Olufsen بهره می‌برند. اگر از علاقه‌مندان لپ‌تاپ‌های ایسوس باشید احتمالا با کیفیت صدای فناوری Bang & Olufsen آشنایی دارید. این نوت‌بوک‌ها در رنگ‌های مختلف از جمله قرمز، نقره‌ای، بنفش و سبز روانه بازار خواهند شد.

هر دو مدل از  اردیبهشت در سایت اچ‌پی به فروش می‌رسند و از 31 خرداد نیز در بازارهای مختلف برای خرده‌فروشی در دسترس خواهند بود. نظر شما در مورد Pavilion x360 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات