زومجی: ۱۶ راه برای بهتر شدن بخش Ultimate Team بازی فیفا 16

پنج‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
کم‌کم زمان آن رسیده تا FIFA 15 را با تمام خوبی‌هایش فراموش کنیم و با آن خداحافظی کنیم، چون از حالا می‌توان افق روشنی را برای FIFA 16 متصور شد. یک بازی فوتبال جدید، با حال و هوای تازه و البته یک بخش Ultimate Team هیجان‌انگیز که ساعت‌ها سرگرمی را به همراه دارد. زومجی در مقاله‌ای، پیشنهاداتی برای بهتر شدن فیفا ۱۶ ارائه می‌دهد.
تبلیغات

درباره‌ی Ultimate Team در بازی FIFA 15 نظرات متفاوتی وجود دارد، اما به هیچ وجه نمی‌توان جذابیت‌های آن را انکار کرد. وجود بازیکنان اسطوره‌ای قدیمی، سیستم نوآورانه‌ی تعیین ترکیب تیم‌ها، بخش نقل و انتقالات بزرگ و حرفه‌ای، مکانیزم استفاده از کارت‌ها و بسیاری دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد باعث شد تا Ultimate Team به محبوبیت خاصی نزد هواداران فیفا دست پیدا کند و الکترونیک آرتز را به فکر بیندازد تا این بخش را به پای ثابت بازی‌های مجموعه تبدیل کند.

اگر FIFA 16 می‌خواهد بهترین بازی فوتبال دنیا باشد، چاره‌ای ندارد جز اینکه توجه ویژه‌ای به بخش Ultimate Team داشته باشد و پیشرفت‌های زیادی را در این قسمت به وجود آورد. بعضی از ویژگی‌های قبلی باید تغییر یابند و بسیاری از آنها نیز ارتقا پیدا کنند. در این مقاله ۱۶ ویژگی که به بهتر شدن Ultimate Team در FIFA 16 کمک می‌کنند مورد بررسی قرار گرفته است؛ با ما همراه باشید.

برای مطالعه‌ی کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

FIFA 16

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات