گوشی اکسپریا زد 5 سونی تا پایان سال با پردازنده S820 و USB Type-C از راه می‌رسد

پنج‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
هفته گذشته سونی به طور رسمی از گوشی جدید خود به نام Xperia Z4 رونمایی کرد و اعلام شد که این محصول تنها در کشور ژاپن عرضه خواهد شد، اما حالا اخبار و تصاویری منتسب به گوشی Xperia Z5 این کمپانی منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اوایل ماه جاری میلادی حتی پیش از معرفی اکسپریا زد 4، حرف و حدیث‌هایی از نسل پنجم گوشی‌های سری Z سونی شنیده می‌شد که قرار است طی 3 ماهه پایانی سال با پردازنده اسنپ‌دراگون 820 کوالکام معرفی شود.

در تصویر منتشر شده می‌بینیم که دوربین پشت دستگاه در گوشه چپ بالا قرار گرفته است. کناره‌های اکسپریا زد 5 فلزی به نظر می‌رسد و تصویری که در وب‌سایت Weibo منتشرشده به پورت USB Type-C اشاره کرده است. این پورت به کاربران اجازه می‌دهد تا کانکتور USB-C را حتی از کنار به شکل خوابیده متصل کنند. این پست همچنین به عدد '9' اشاره کرده که می‌تواند تاریخ عرضه این گوشی در نهم سپتامبر باشد.

براساس شایعات، اکسپریا زد 5 سونی به یک نمایشگر QHD با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون 820، رم 4 گیگابایتی، دوربین بهینه‌شده مجهز به OIS یا لرزش‌گیر اپتیکال، اسکنر اثر انگشت Sense ID کوالکام مجهز خواهد شد. البته این مشخصات ربطی به تصویر منتشر شده ندارد و هنوز قضاوت‌کردن براساس این تصویر کمی زود است.

به نظر شما سونی باید گوشی اکسپریا زد 5 را با چه مشخصاتی عرضه کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات