تماشا کنید: تست خراشیدن پوشش شیشه‌ی Ion-x نسخه‌ی اسپورت اپل واچ

چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
ابتدای ماه جاری میلادی انتشار ویدئویی در خصوص ضد خش بودن پوشش کریستال یاقوت نسخه‌ی استیل و ادیشن ال واچ منتشر شد. حال ویدئوی جدیدی منتشر شده که ضدخش بودن پوشش شیشه‌ی Ion-x نسخه‌ی اسپورت اپل واچ را نشان می‌دهد.
تبلیغات

لوئیس هیلسنتگر از تیم Unbox Therapy، در این ویدئو از پوشش شیشه‌ی Ion-x استفاده می‌کند که گفته می‌شود همان پوشش مورد استفاده در نسخه‌ی اسپورت اپل واچ است.

هیلسینگر در این ویدئو پوشش محافظ را که از شیشه‌ی یون-ایکس است، با استفاده از کلید، چاقو، براده‌ی فولاد و انواع موادی که قابلیت خراشیدن این شیشه‌ی پوششی را دارند، می‌خراشد.

هلسینگر در تلاش برای خراشیدن این پوشش محافظ با استفاده از چاقو، کلید و براده‌ی فولاد ناموفق عمل می‌کند، اما بالاخره موفق می‌شود تا با استفاده از سمباده، این پوشش را خراش دهد. خراشیده شدن این پوشش با استفاده از سمباده نشان از این دارد که امکان خراشیده شدن پوشش ساعت‌هوشمند اپل واچ نسخه‌ی اسپورت در شرایط سخت متصور است.

لینک دانلود

پوشش یاقوت کبود کریستال مورد استفاده در دو نسخه‌ی دیگر اپل‌واچ مقاومت خود را در برابر کاغذ سمباده حفظ می‌کند، چراکه این ماده بسیار مقاوم‌تر است و از این‌رو است که این پوشش قیمت بالاتری نیز دارد. اغلب ساعت‌های کلاسیک گران قیمت موجود در بازار، برای پوشش شیشه‌ای ساعت، از کریستال یاقوت کبود استفاده می‌کنند. نسخه‌ی اسپورت اپل واچ، ارزان‌ترین نسخه‌ی ساعت‌هوشمند اپل است. اپل در این نسخه از پوشش شیشه‌ی یون-ایکس به جای کریستال یاقوت و از آلومینیوم به جای استیل ضد زنگ استفاده می‌کند. نسخه‌ی اسپورت اپل واچ تنها 349 دلار قیمت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات