جوابیه رسمی همراه اول به زومیت درباره هدیه نوروزی

چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت همراه اول در پاسخ به مقاله «با هدیه نوروزی همراه اول منتظر قبض موبایل در سال جدید باشید»، جوابیه‌ای را برای زومیت ارسال کرده که متن آن را در ادامه مطالعه خواهید کرد.
تبلیغات

چندی پیش در زومیت به انتقاد از نحوه اجرای طرح هدیه نوروزی همراه اول پرداختیم. بر اساس شواهد به نظر می‌رسید اولین تماسی که کاربر پس از فعالسازی این طرح برقرار می‌کرد، خارج از تعرفه هدیه نوروزی محاسبه می‌شد. حال همراه اول جوابیه‌ای رسمی برای این مقاله زومیت فرستاده که در ادامه متن این جوابیه را مطالعه می‌کنید:

ادعای مطرح شده در این گزارش صحیح نبوده و محاسبه تخفیف مکالمات، دقیقاً پس از دریافت پیامک ثبت نام عیدی مشترک انجام شده است و مشترکین دائمی این مورد را می‌توانند در گزارش ریز مکالمات خود مشاهده کنند. دلیل تاخیر اعلام مبلغ تخفیف استفاده شده (که از طریق ارسال عدد 0 به سرشماره 8056 و یا شماره گیری کد *111*430# برای مشترکین دائمی امکانپذیر بوده است)، زمان مورد نیاز برای دریافت گزارش جزییات تماس(CDR) مشترکین دائمی بوده است و بدیهی است که مبالغ تخفیف در صورتحساب مشترکین به درستی محاسبه و منظور شده است.همچنین در خصوص مشترکین اعتباری، با توجه اینکه کارکرد ایشان توسط سیستم شارژینگ آنلاین انجام می شود، استعلام تخفیف باقیمانده اعتبار عیدی، بدون تاخیر و به صورت آنلاین (از طریق کد *140*11#) امکانپذیر بوده است.- سعید عسکری، مدیر کل ارتباطات 
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات