سونی در اثر فروش موفق سنسور‌های عکاسی و بخش تولید بازی پیش‌بینی سود دهی خود را افزایش داد

چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی همچنان در حوزه‌ی گوشی‌های‌‌هوشمند یک کمپانی ضررده است، اما به واسطه‌ی وضعیت خوب این کمپانی در زمینه‌ی فروش سنسور‌های دوربین و بخش تولید بازی‌های ویدئویی، وضعیت مناسبی را برای خود ایجاد کرده است.
تبلیغات

برای دومین بار در سه‌ماهه‌ی اخیر سونی پیش‌بینی سود خود را برای سال مالی جاری که در سی و یکم مارس پایان خواهد یافت، افزایش داده است. کمپانی ژاپنی پیش‌بینی می‌کند که در سال مالی جاری بتواند سود عملیاتی 569 میلیون دلاری را که بیش از دو برابر پیش‌بینی پیشین این کمپانی است، به دست بیاورد. پیش‌بینی پیشین سونی حکایت از این داشت که این کمپانی درصدد کسب سود عملیاتی 167 میلیون دلاری است. سود عملیاتی سال جاری این کمپانی در مقایسه با سال گذشته‌ی مالی که با سودی 222 میلیون دلار برای این کمپانی همراه بود، بسیار افزایش یافته است.

با افزایش سود عملیاتی این کمپانی، ضرر سونی در مقایسه با سال گذشته‌ی مالی کاهش یافته است. این کمپانی پیش‌بینی می‌کند امسال فقط یک میلیارد دلار از دست دهد، در حالی که سال گذشته این کمپانی 1.4 میلیارد دلار از دست داده بود. آمارها نشان از این دارد که سونی برای بازگشت به میدان تلاش می‌کند و در این بین تمرکز خود را روی فروش سنسور‌های عکاسی و بخش تولید بازی قرار داده است. شماری از پرچمداران موجود در بازار نظیر گلکسی اس 6 و آیفون 6 از وجود سنسور دوربین تولید شده توسط این کمپانی بهره می‌برند.

سونی در حوزه‌ی گوشی‌های‌هوشمند نیز تلاش‌هایی داشته است که از جمله‌ی آن می‌توان به معرفی پرچمدار جدیدش در سال 2015 اشاره کرد. البته این گوشی‌هوشمند در بازار جهانی عرضه نخواهد شد. نظر شما در این خصوص چیست؟

منبعandroidcentral

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات