لومیا 940 صفحه نمایشی 5.2 اینچی خواهد داشت

چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در آینده‌ی نزدیک از نسل جدید پرچمدار خود، لومیا 940 رونمایی خواهد کرد. پیش از این شایعاتی در خصوص قابلیت‌های این گوشی‌ هوشمند از جمله سنسور آیریس یا شناسایی عنبیه منتشر شده بود، حال گمانه‌زنی‌هایی در خصوص صفحه نمایش لومیا 940 به گوش می‌رسد.
تبلیغات

 سایت NokiaPowerUser مدعی شده که لومیا 940 به نمایشگر 5.2 اینچی مجهز خواهد شد.

بنا به این ادعا، گوشی لومیا 940 که مایکروسافت آن را جزو یکی از پرچمداران مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 معرفی کرده، به جای صفحه نمایش ۵ اینچی دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی خواهد بود.

سایت NokiaPowerUser در خصوص این گوشی، گزارش زیر را منتشر کرده است:

احتمال دارد لومیا 940 به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و لومیا XL به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی مجهز شوند. دوربین اصلی گوشی ۲۴ یا ۲۵ مگاپیکسلی بوده که نسبت به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی لومیا 930 ارتقا یافته است، دوربین مکالمات ویدئویی ۵ مگاپیکسل یا بیشتر خواهد بود. قابلیت‌‌های جدید دیگری شامل تعامل سه بعدی، اسکنر عنبیه و پشتیبانی از قلم است. ویندوز 10 برای موبایل از پردازنده‌های شش هسته‌ای و هشت هسته‌ای پشتیبانی خواهد کرد. هنوز اطلاعات منتشر شده در خصوص رزولوشن صفحه نمایش و پردازنده گوشی لومیا 940 تایید نشده است.

بر اساس این گزارش نسخه‌ی دو سیم کارته گوشی لومیا 830 نیز عرضه خواهد شد. لومیا 930 با صفحه نمایش ۵ اینچی در حال حاضر کمی بزرگ به نظر می‌رسد، اگر این گوشی با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی عرضه شود، احتمالا در نظر افراد بسیاری کمی بزرگ‌تر جلوه دهد. در مقابل ویندوز 10 هم دارای قابلیتی خواهد بود که بتوان در گوشی‌های با نمایشگر بزرگ، با آن یک دستی کار کرد؛ از این رو تولید گوشی‌ها با صفحه نمایش بزرگ‌تر دور از انتظار نیست. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات