با این برنامه ها گرامر زبان انگلیسی را یک بار برای همیشه یاد بگیرید!

سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
مطالعه 9 دقیقه
گرامر زبان انگلیسی
بسیاری از ما درک بسیار خوبی از معانی کلمات زبان انگلیسی داریم. در واقع برای بهبود زبان انگلیسی خود بیشتر کلمه محور بوده‌ایم.
تبلیغات

سردر یکی از آکادمی‌های بزرگ ریاضیات نوشته شده بدون دانش ریاضی وارد نشوید و این جمله در سناریوهای دیگر نیز کاربرد دارد. به عنوان مثال بسیاری از مقالات روز دنیا ابتدا به‌ زبان انگلیسی منتشر می‌شوند و درک ساختار و گرامر این زبان به‌ ما کمک می‌کند از دانش روز دنیا در هر رشته‌ای استفاده کنیم و درصورتی که دانشی از زبان انگلیسی نداشته باشیم، قطعاً در درک و فهم مقالاتی که با این زبان به‌ رشته‌ی تحریر درآمده‌اند، با مشکل مواجه خواهیم شد.

امروزه با گسترش گوشی‌های هوشمند میان مردم، این دستگاه می‌تواند نیازهای مختلفی مثل سرگرمی، ارتباطات، اتصال به اینترنت و غیره را فراهم کند. درواقع میلیون‌ها برنامه‌ برای گوشی‌های هوشمند وجود دارد که هرکدام کارکرد خاص خود را دارند.

این مقاله در مرداد ۱۴۰۲ به‌طور کامل بازنویسی شد.

شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی و همچنین یادگیری گرامر زبان انگلیسی، درک بهتری از ساختار جمله‌ها، نحوه‌ی نوشتن عبارت‌ها و جمله‌ها و به‌طور کلی درک بهتری از این زبان داشته باشید. در ادامه قصد داریم بهترین برنامه‌های یادگیری گرامر زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم.

Grammar Up Lite

اپلیکیشن Grammer UP
اپلیکیشن Grammer UP
اپلیکیشن Grammer UP

برنامه Grammar Up بر روی محتوای مربوط به کسب و کار‌ها تمرکز دارد و با ارائه‌ی نمودار‌های مختلف نقاط ضعف و قوت گرامر شما را نشان می‌دهد. با روشی که Grammar Up در پیش گرفته، شما می‌تواند انرژی خود را صرف یادگیری بخش‌هایی کنید که در آن ضعیف‌تر هستید.

نسخه‌ی لایت این اپلیکیشن رایگان است اما شما می‌توانید نسخه کامل این اپلیکیشن را خریداری کنید. از دیگر ویژگی‌های Grammar Up می‌توان به شمارشگر معکوس اشاره کرد که هدف آن کمک به کاربرانی است که نیاز دارند تحت فشار زمان، تمرین‌های خود را انجام دهند. همچنین این برنامه می‌تواند پیشنهاد‌های مناسبی برای یادگیری بهتر به شما ارائه کند.

LearnEnglish Grammar

برنامه LearnEnglish Grammar
برنامه LearnEnglish Grammar
برنامه LearnEnglish Grammar

LearnEnglish Grammar برنامه‌ی رایگان دیگری برای تمرین گرامر زبان انگلیسی است که برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر شده و به بهبود دقت دستورالعمل‌ها این زبان کمک می‌کند. اپلیکیشن مذکور هزار سؤال برای کمک به تمرین و تقویت مهارت‌های دستور زبان انگلیسی شما ارائه می‌دهد.

برنامه‌ی LearnEnglish Grammar از چهار سطح پشتیبانی می‌کند و فعالیت‌های دستور زبان انگلیسی را از سطح مبدتی، ابتدایی، متوسط و پیشرفته ارائه می‌دهد. بدین‌ترتیب اگر سطح شما متوسط باشد می‌توانید از دو سطح مبدتی و ابتدایی عبور کرده و از سطح سوم شروع کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های LearnEnglish Grammar این است که هرسطح آن بیش‌از ۶۰۰ فعالیت گرامری در ۲۵ موضوع مثل گذشته‌ی ساده، گذشته‌ی استمراری، برچسب‌های سؤال، حروف اضافه، شرط‌ها و آینده‌ی کامل تقسیم می‌شوند. این اپلیکیشن همچنین شامل آزمون‌های مختلفی است تا سطح یادگیری خود را در گرامر بسنجید.

Johnny Grammar Word Challenge

برنامه Johnny Grammar Word Challenge
برنامه Johnny Grammar Word Challenge
برنامه Johnny Grammar Word Challenge
برنامه Johnny Grammar Word Challenge

تفاوت بین in time و on time چیست؟ در زبان انگلیسی به کسی که موهای یک مرد را کوتاه می‌کند چه می‌گویند و اصطلاح دکتر حیوانات چیست؟

برنامه‌ی Johnny Grammar Word Challenge با حالتی مسابقه‌ای شما را برای پاسخ دادن به املاء واژگان و دستور زبان ترغیب می‌کند. اپلیکیشن مذکور مسابقه‌ای برای زبان‌آموزان انگلیسی است تا اطلاعات و دانش خود را درمورد این زبان آزمایش کنند.

ازجمله ویژگی‌های Johnny Grammar Word Challenge می‌توان به سه سطح آسان، متوسط و سخت، دسته‌بندی کلمات، گرامر و املاء، موضوعات مختلف مثل غذا، سفر، اصطلاحات، سرگرمی و غیره اشاره کرد. علاوه‌براین می‌توانید امتیاز آزمون‌های خود را با دیگران به‌اشتراک بگذارید و با دوستان خود در یادگیری دستورزبان رقابت کنید. نکته‌ی جذاب دیگر درمورد آزمون‌های این اپلیکیشن، بازخورد به سؤالاتی است که آن‌ها را اشتباه پاسخ داده‌اید.

Grammarly

برنامه Grammarly
برنامه Grammarly
برنامه Grammarly

Grammarly ابزاری بسیار کاربردی است که هنگام نوشتن ایمیل، گزارش و غیره، به‌طور لحظه‌ای به شما کمک می‌کند تا کارتان را به‌بهترین شکل ممکن انجام دهید. این برنامه برای آیفون و اندروید دردسترس است و قابلیت تبدیل گفتار به پیام متنی هم دارد. علاوه‌براین ویرایشگر اسناد و آمارهای نوشتارهای شخصی شما می‌تواند سطح یادگیری گرامر زبان انگلیسی خود را بهبود دهید.

اگر هنگام نوشتن متن اشتباهی داشته باشید، Grammarly به‌طور لحظه‌ای آن را اصلاح می‌کند و بدین‌ترتیب املاء و گرامر شما تقویت خواهد شد. این ابزار همچنین مترادف عبارت‌ها و کلمات موردنظرتان را پیاد می‌کند که این ویژگی می‌تواند به افزایش دایره‌ی واژگان انگلیسی شما کمک کند.

از دیگر ویژگی‌های جذاب Grammarly می‌توان به ارائه پیشنهاد برای ساده‌سازی جملات و بهبود گیرایی آن، صفحه‌کلید ساده، پیشنهاد کلمات به‌طور لحظه‌ای، تصحیح خودکار هوشمند، افزونه‌ی سافاری، جستجوگر املاء و گرامر، بازخورد نوشتاری جامع و کاربردی، سازگاری با کیبوردهای شخصی و غیره اشاره کرد.

آموزش گرامر زبان انگلیسی‎ برای همه

آموزش فارسی گرامر زبان انگلیسی
آموزش فارسی گرامر زبان انگلیسی
آموزش فارسی گرامر زبان انگلیسی
آموزش فارسی گرامر زبان انگلیسی

این برنامه، یکی از جامع‌ترین ابزارها برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی برای فارسی‌زبانان است. اپلیکیشن مذکور، گرامر زبان انگلیسی را از سطح پایه تا پیشرفته به شما آموزش می‌دهد و قابلیت‌های متنوعی مثل تمرین ارا‌ئه می‌دهد.

برنامه‌ی «آموزش گرامر زبان انگلیسی‎ برای همه» برای افرادی که قصد امتحان تافل، IELTS یا غیره را دارند، داوطلبان کنکور سراسری، دانش‌آموزان و غیره بسیار مفید است. این اپلیکیشن گرامر صحیح و کامل انگلیسی را به کاربران یاد می‌دهد و در پایان هر درس تمرین دارد و محتوا را با ظاهری

لرنیت

برنامه لرنیت
برنامه لرنیت
برنامه لرنیت

یکی دیگر از برنامه‌های ایرانی برای یادگیری جامع زبان و گرامر انگلیسی، «لرنیت» است که فهرستی بسیار جامع از فعل‌ها، زمان‌ها، سؤال‌ها، ضمیرها، حروف اضافه، اسم‌ها، افعال ارتباطی و غیره ارائه می‌دهد و شما را در یادگیری کامل دستور زبان انگلیسی یاری می‌کند.

لرنیت شامل محتوای آموزشی بسیار کامل و مفصل برای تقویت مکامله، شنیدار، بهبود دایره‌ی لغات و همچینن دستور زبان انگلیسی است. این اپلیکیشن همچنین ابزارهای هوشمندی برای برگزاری آزمون دارد تا سطح اطلاعات خود را در زبان انگلیسی بسنجید.

اگر به برنامه‌ی ایرانی و بسیار جامع برای یادگیری زبان انگلیسی و گرامر نیاز دارید، این اپلیکیشن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات