تلاش کمپانی PPTV برای تولید گوشی هوشمند بدون حاشیه کناری

چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت‌های چینی در تلاشند تا گوشی‌هایی متفاوت و با امکانات بیشتر ارائه کنند. هفته گذشته شاهد معرفی سه گوشی هوشمند ازکمپانی چینی LeTV بودیم که هر سه گوشی از یو‌اس‌بی نوع C پشتیبانی می‌کنند. حال شرکت چینی دیگری با نام PPTV قصد تولید گوشی هوشمند بدون حاشیه کناری را دارد.
تبلیغات

شرکت چینی PPTV که در زمینه استریم ویدئویی فعالیت می‌کند، رقیبی برای شرکت LeTV به شمار می‌رود، PPTV نیز در حال تبدیل شدن به یک شرکت فعال در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند است. 

ظاهرا شرکت PPTV در حال کار روی یک گوشی هوشمند متفاوت است، حال تصاویری منتشر شده که به نظر می‌رسد طرح مفهومی از یک گوشی هوشمند بدون حاشیه است و انتظار می‌رود شرکت PPTV به زودی این گوشی را تولید کند. 

GuPP
بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

همان طوری که در تصاویر فوق مشاهده می‌کنید گوشی از لحاظ ضخامت بسیار نازک و بدون حاشیه کناری است. تا به حال همه‌ی این پیش بینی‌ها بر اساس تصاویر بوده و هنوز شرکت PPTV به طور رسمی تولید این گوشی را اعلام نکرده است. با این حال، واضح است که کمپانی‌های چینی در تلاشند تا گوشی‌هایی با قابلیت‌های متفاوت روانه‌ی بازار کنند. گوشی‌های شرکت LeTV هم از مشخصات فنی بسیار خوبی برخوردارند و البته فقط در آمریکا عرضه خواهند شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات