تماشا کنید: تست عملکرد چندوظیفه‌ای گوشی ZenFon 2 ایسوس مجهز به رم 4 گیگابایتی

چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
ایسوس در جریان نمایشگاه CES 2015 از نسل جدید گوشی‌های خانواده زن‌فون خود رونمایی کرد که یکی از این مدل‌ها به سخت‌افزار قدرتمند از جمله رم 4 گیگابایتی مجهز شده و توانسته در بنچمارک‌های مختلف امتیاز قابل قبولی کسب کند. حالا ویدیویی منتشرشده که عملکرد چندوظیفگی این گوشی را هنگام بازی کردن نشان می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مدت‌ها است فروش ZenFone 2 در آسیا و بخش‌هایی از اروپا شروع شده است و یکی از کاربران یوتیوب به نام LBS نسخه‌ی 4 گیگابایتی زن‌فون 2 را با شماره مدل ZE551ML تست کرده که بیشتر مربوط به بازی‌های سه‌بعدی است.

بهره‌گیری از رم 4 گیگابایتی در کنار پردازنده 4 هسته‌ای اتم اینتل با فکانس کاری 2.3 گیگاهرتز باعث می‌شود نه تنها بازی‌های سنگین به راحتی اجرا شوند بلکه سوئیچ‌کردن بین بازی Grand Theft Auto: San Andreas و N.O.V.A 3 با کمترین تاخیر ممکن انجام می‌شود.

به نظر می‌رسد ایسوس با زن‌فون 2 تصمیم گرفته به شکل جدی وارد بازار شود و بتواند در مقابل رقبای سرسختی چون گلکسی اس 6 سامسونگ و وان ام 9 اچ‌تی‌سی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده توسط LBS را تماشا کنید:

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات