تلویزیون‌های 4K Ultra HD سونی با پلتفرم اندروید TV به زودی از راه می‌رسند

سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
سونی از سری جدید تلویزیون‌های 4K Ultra HD خود پرده برداشته است. این تلویزیون‌ها از Android TV پشتیبانی می‌کنند و از ماه می پیش‌سفارش آن‌ها شروع خواهد شد.
تبلیغات

مدل‌های جدید تلویزیون سونی از پردازنده X1 درون خود بهره می‌برند که با رابط کاربری اندروید TV قطعا ظاهر و عملکردی خواستنی نیز به تلویزیون داده‌اند. سونی درباره این پردازنده اینگونه توضیح می‌دهد:

در حالی که تلویزیون‌های سونی از گستره رنگی عظیم و روشنایی بسیار بهره می‌برند، پردازنده‌ X1  تمام این ویژگی‌ها را یک گام دیگر پیش می‌برد. به لطف موتور تصویر X-Reality PRO که با ده سال تجربه توسعه پیدا کرده، تمام محتوای HD در نهایت وضوح با کیفیت 4K هماهنگ می‌شوند.

سونی پیش از این تلویزیون‌های بسیار وسوسه‌انگیزی با شماره مدل X900c در CES 2015 معرفی کرده بود و مدعی بود که تنها با ۴.۷ میلی‌متر ضخامت، باریک‌ترین تلویزیون LEC در جهان را رونمایی کرده است. X900C اواخر تابستان پیش‌ رو در دو نسخه ۵۵ و ۶۵ اینچی و مدل X910C با اندازه‌ای ۷۵ اینچی به بازار خواهند آمد. متاسفانه هنوز هیچ قیمتی برای این تلویزیون‌ها اعلام نشده است.

در هر حال در ماه می می‌توانید مدل‌های ۴۳ و ۴۹ اینچی X830C را با قیمت ۱٫۲۹۹ و ۱٫۵۹۹ دلار تهیه کنید. مدل X850C در سه نسخه ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ به ترتیب با قیمت‌های ۲٫۱۹۹، ۳٫۴۹۹ و ۴٫۹۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. 

سونی همچنین مدل‌های W800C و W850C تلویزیون‌های خود را با پشتیبانی از اندروید TV از ماه می به بازار می‌فرستد. مدل W800C در دو اندازه ۵۰ و ۵۵ اینچی به ترتیب با قیمت‌های ۹۹۹ و ۱٫۲۹۹ دلار به فروش می‌‌رود. همچنین مدل W850C نیز در دو اندازه ۶۵ و ۷۵ اینچ با قیمت ۱٫۸۹۹ و ۲٫۹۹۹ دلار فروخته خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات