تماشا کنید: نسل جدید سری هفت بی ام دبلیو با پشتیبانی از ژست‌ های حرکتی و پارک با ریموت لمسی

دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پیِرس برازنان در فیلم Tomorrow Never Die که در نقش جیمز باند به ایفای نقش پرداخته، یکی از نسخه‌های مخصوص سری هفت بی‌ام‌دبلیو را در اختیار داشت که با استفاده از گوشی نوکیای خود می‌توانست این خودرو را هدایت کند. حال بی ام‌دبلیو با انتشار ویدیویی قابلیت خروج و ورود به پارکینگ را با استفاده از ریموت لمسی این خودرو نشان داده است.
تبلیغات

سری هفت را باید لوکس‌ترین سدان تولید شده توسط بی‌ام‌دبلیو خواند. این کمپانی در آینده‌ی نزدیک از نسل جدید خودروی خود رونمایی خواهد کرد. اما پیش از آنکه شاهد رونمایی رسمی از این خودرو باشیم، باواریایی‌ها با انتشار ویدئویی به بیان ویژگی‌های جالب این خودرو پرداخته‌اند. یکی از قابلیت‌های این خودرو، امکان ورود و خروج خودرو از پارکینگ بدون نیاز به حضور راننده در داخل خودرو و تنها از طریق ریموت مجهز به صفحه‌ی نمایش لمسی جدید بی ام‌دبلیو است. هرچند قابلیت پارک خودکار در i3 نیز وجود دارد، اما در سری هفت نیازی به حضور راننده در درون خودرو نیست.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید و جذاب این خودرو، پشتیبانی از ژست‌های حرکتی در داخل کابین است. با استفاده از ژست‌های حرکتی می‌توان رد یا دریافت تماس‌های تلفنی برقرار شده، تنظیم صدای سیستم صوتی و شماری از قابلیت‌های دیگر را از طریق سیستم داشبورد و با استفاده از ژست‌های حرکتی کنترل کرد. بی‌ام‌دبلیو اعلام کرده که می‌توان علاوه بر صفحه‌ی نمایش لمسی، سیستم داشبورد را با صدور دستوراتی از طریق ژست‌های حرکتی یک یا دو انگشت به‌همراه کل دست کنترل کرد. همچنین امکان تعریف کردن ژست‌های شخصی‌سازی شده میسر شده است. از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر این خودرو باید به سیستم کمکی رانندگی که شامل کنترل فرمان و جهت خودرو در کنار سیستم هشدار دهنده‌ی خروج از لاین است، اشاره کرد.

از جمله‌ی ویژگی‌های دیگر این خودرو می‌توان به استفاده از فیبرکربن در شاسی، سیستم تعلیق قابل تنظیم در کنار نسل جدید موتورهای 6 سیلندر خطی توربو شارژ شده‌ی این کمپانی اشاره کرد. نیروی این پیشرانه که از فناوری TwinPower Turbo توربو بی ام دبلیو بهره می‌برد از طریق یک جعبه دنده‌ی هشت سرعته‌ی استپ‌ترونیک در اختیار راننده قرار خواهد گرفت.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات