مزیت‌های جالب خرید جی 4 ال جی در کره جنوبی

دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
خریدارانی که در کره جنوبی اقدام به تهیه نسل آینده پرچم‌دار کمپانی ال‌جی تا قبل از تاریخ ۳۱ می کنند، مزیت‌هایی را در ادامه از گوشی پرچم‌دار ال‌جی خواهند داشت که هیچ‌کس در هیچ کجای دیگر از آن‌ها بهره‌مند نیست.
تبلیغات

برای مثال خریداران کره جنوبی، اگر تا قبل از پایان ماه می این دستگاه را خریداری کنند، تا یک سال می‌توانند برای یک بار نمایشگر شکسته دستگاه خود را به صورت رایگان تعویض کنند. از دیگر مزیت‌هایی که خریداران جی 4 ال‌جی در کره‌جنوبی از ان بهره‌مند خواهند شد، دریافت کارت حافظه‌ی microSD با ظرفیت ۶۴ گیگابایت به صورت رایگان است.

اینطور که به نظر می‌رسد ال‌جی برای رقابت با سامسونگ و گلکسی اس 6‌ها در کشور خود می‌خواهد مزیت‌هایی وسوسه‌کننده را برای خرید دستگاه پرچم‌دار جی 4 در نظر گیرد.

گذشته از این اطلاعات جدید، شایعات و گزارش‌های قبلی مدعی‌اند جی 4 از دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل در جلو بهره‌مند شده است. پرچم‌دار جدید غول کره‌ای ۲۸ آوریل در نیویورک معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره این تلفن و پیشنهادات جذابش برای خریداران کره‌ای چیست؟ ال‌جی پیشتر در کشور ما نیز، پیشنهادات جذاب اینچنینی ارائه کرده است. آیا کاربران ایرانی نیز می‌توانند از چنین مزایایی یا مشابه آنها بهر ببرند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات