اطلاعات بیشتری از گوشی بدون حاشیه ZTE Nubia Z9 فاش شد

دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی زدتی‌ئی روز ششم ماه مِی را برای رونمایی از گوشی Nubia Z9 تعیین کرده است، حال پیش از معرفی گوشی پرچمدار جدید زد‌تی‌ئی، اطلاعات بیشتری از آن منتشر شده است.
تبلیغات

گوشی Nubia Z9 در رده‌ی فبلت‌ها قرار گرفته و از مشخصات خوبی به همراه صفحه نمایش بدون حاشیه برخوردار است. بر اساس شایعات منتشر شده، این گوشی از صفحه نمایش 5 اینچی QHD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ و ۴ گیگا بایت حافظه‌ی رم برخوردار است. پردازنده‌ی ۶۴ بیتی کوالکام اسنپ دراگون ۸۱۰ به همراه پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 430 وظیفه‌ی پردازش این گوشی را به عهده دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از منابع دیگر، این گوشی دارای پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰ به همراه ۳ یا ۴ گیگا بایت حافظه‌ی رم خواهد بود. صفحه نمایش آن نیز به جای QHD، به کیفیت تمام اچ‌دی یا رزولوش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ مجهز خواهد شد. دوربین آن نیز ۱۶ مگا پیکسلی خواهد بود، البته می‌توان صحت این ادعا را تقریبا قبول کرد زیرا گوشی‌های Nubia Z9 Max و Nubia Z9 mini نیز دارای دوربین ۱۶ مگا پیکسلی بودند. برای دوربین مکالمات ویدئویی نیز می‌توان سنسور ۸ مگا پیکسلی را انتظار داشت. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی دارای بدنه‌ای فلزی باشد.

چیزی که در باره‌ی گوشی Nubia Z9 مورد بحث واقع می‌شود، صفحه نمایش آن است؛ به نظر می‌رسد همه انتظار دارند این گوشی نمایشگر با کیفیت بالا به همراه قابلیت Sharps Aquos Crystal داشته باشد. طبق تصاویر منتشر شده این گوشی دارای بدنه‌ای باریک با ضخامتی کمتر به همراه نمایشگر بدون حاشیه خواهد بود. البته معمولا صفحه نمایش‌های بدون لبه یا دارای حاشیه کم همواره بازخورد منفی را از کاربران دریافت کرده است. پیش بینی می‌شود Nubia Z9 با قیمت ۴۸۴ دلار و با مشخصات پیشرفته‌ای به بازار عرضه شده و رقابتی شدید در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات