مایکروسافت آماده دریافت بازخورد و نظرات کاربران برای بهبود اپلیکیشن Sway است

دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
سرویس Sway مایکروسافت، ابزاری برای ثبت ایده‌ها و رویدادهای ذهنی است؛ این ابزار به ساده‌ترین شکل کاربر را ترغیب به نگارش تراوشات ذهنی‌اش می‌کند.
تبلیغات

حال مایکروسافت ضمن افزودن قابلیت‌های جدید به این سرویس، استفاده از آن را برای عموم آزاد کرده و از این پس نیازی به دعوتنامه برای بهره بردن از آن نخواهید داشت.

Sway یکی از اپلیکیشن‌های خانواده‌ی آفیس است و به کاربر اجازه می‌دهد با ترکیب متن و تصویر، به ایجاد ایده‌ها از مفاهیم مد نظر خود بپردازد. این اپلیکیشن قابلیت‌های جالبی دارد و بدون نیاز به نصب سنتی و فایل exe. می‌توان آن را تحت وب در پلتفرم‌های مختلفی از جمله اندروید و آی‌اواس اجرا کرد. 

کاربر قادر است محتوای مورد نیاز را از داخل سیستم خود، یا از طریق منابع آنلاین نظیر توییتر، وان‌درایو، یوتیوب یا فیس‌بوک به این سرویس وارد کند. این محتواها را می‌توان از طریق وب یا اپلیکیشن‌ گوشی‌های هوشمند مشاهده کرد. Sway همچنین در راستای درخواست کاربران و اعضایی که به آزمایش این سرویس پرداخته‌اند، شاهد افزوده شدن ویژگی‌‌های جدید و تکمیل‌کننده نیز بوده است. مایکروسافت قابلیت Undo و Redo، لیست‌بندی بدون شماره، ویرایش مستقیم متن، ترتیب‌دهی ساده‌تر درون ریزی PDF و تعدادی قابلیت کاربردی دیگر را به این سرویس اضافه کرده تا نواقص آن برای ارائه‌ی عمومی برطرف شود.

مایکروسافت به دلیل دریافت بارخورد کاربران از طریق User Voice، قابلیت‌های جدید دیگر مانند اشتراک گذاری محتوا با کاربران و دوستان را برای این اپلیکیشن ارائه کرده است. علاوه بر این Sway به ویژگی مجهز شده که کاربران می‌توانند برای محتوای خود در این اپلیکیشن نویسنده‌ی دیگری را تعیین کنند. مایکروسافت در اکانت توییترش اطلاع داده که آماده دریافت نظرات و پیشنهادات کاربران جهت بهبود این اپلیکیشن است.

اپلیکیشن آیفون این سرویس نیز با بروزرسانی همراه بوده و هم‌اکنون امکان ایجاد آفلاین اسناد را در کنار بهبود وضعیت پشتیبانی میان‌سکویی در کنار بهبود پشتیبانی از آیفون 6 و 6 پلاس در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای دسترسی به سرویس Sway مایکروسافت، می‌توانید به این این لینک مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات