شیائومی تیزرهای تصویری جدیدی را در آستانه‌ی معرفی جهانی گوشی‌هوشمند خود منتشر کرد

دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی برای اولین بار نسخه‌ی جهانی گوشی‌هوشمند پرچمدار  خود را خارج از چین و در کشور هندوستان معرفی خواهد کرد. در آستانه‌ی این مراسم شیائومی تصاویر جالبی را منتشر کرده است.
تبلیغات

شیائومی سه روز دیگر نسخه‌ی جهانی پرچمدار خود را که انتظار می‌رود Mi 4i یا Redmi Note 2 باشد، معرفی خواهد کرد. این گوشی‌هوشمند از شبکه‌ی 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی با این گوشی‌هوشمند وارد بازار اروپا و آمریکا خواهد شد یا خیر.

براساس اطلاعات منتشر شده انتظار می‌رود مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند شامل صفحه‌ی نمایش 4.9 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، دو گیگابایت حافظه‌ی رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و تراشه‌ی اسنپدراگون 615 به همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 405 باشد. همچنین باید به وجود دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. اندروید 5.0.2 نیز به‌همراه رابط کاربری MIUI 6 به‌همراه این گوشی‌هوشمند عرضه خواهد شد.

تیزر تصویری شیائومی

اولین تصویر نشان‌دهنده‌ی تابلوی مونالیزا است که یکی تار شده و دیگری شفاف است. در پایین این تابلو‌ها سوالی با این مضمون که آیا هر دو تابلو برابرند، پرسیده شده است. احتمالا این تیزر به صفحه‌ی نمایش این گوشی‌هوشمند اشاره دارد. تیزر دوم و سوم نیز نشان دهنده‌ی کیفیت ساخت بهتر و همچنین باتری بزرگ‌تر برای این گوشی‌هوشمند است.

gsmarena 00333
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات