تبلت تب اس جدید سامسونگ مجوز بلوتوث و وای‌فای دریافت کرد

دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
برطبق آخرین گزارش‌های ارسال شده نسخه مجهز به 4G LTE گلکسی تب اس 2 با اندازه نمایشگر ۹.۷ اینچی و شماره مدل SM-T815 و SM-T817 به تازگی هر دو مجوز وای‌فای و بلوتوث را دریافت کرده است. در ادامه بیشتر درباره دومین نسل از تبلت‌های پرچم‌دار سامسونگ خواهیم گفت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، نسل اول سری S تبلت‌های سامسونگ در دو ابعاد با نمایشگر‌های ۹.۷ و ۸ اینچی به بازار آمد و این اتفاق دوباره در نسل دوم نیز تکرار می‌شود. اطلاعات شایعه شده درباره این دو تبلت جدید مدعی‌اند که هر دو تبلت پرچم‌دار جدید سامسونگ در زمان رونمایی تبدیل به باریکترین تبلت‌ها تنها با ۵.۴ میلی‌متر ضخامت خواهند شد.

Samsung-Galaxy-Tab-S-2-9.7-receives-its-Wi-Fi-certification

از دیگر مشخصات این دو دستگاه می‌توان به نمایشگر‌های AMOLED با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل به همراه نسبت تصویر ۴:۳، پردازنده اکسینوس 5433 و حافظه رم ۳ گیگابایت اشاره کرد. همچنین گفته می‌شود هر دو تبلت جدید سری S از دوربین ۸ مگاپیکسل در عقب و ۲.۱ مگاپیکسل در جلو، باتری با ظرفیت ۳۸۵۰ میلی‌آمپر ساعت و اندروید ۵.۰.۲ پشتیبانی می‌کنند.

Samsung-Galaxy-Tab-S-9.7-is-Bluetooth-certified

در گواهینمامه بلوتوث گلکسی تب اس ۲ ۹.۷ اینچی مشخص است که این دستگاه از بلوتوث نسخه ۴.۱ پشتیبانی می‌کند. در همین گواهینامه شماره مدل دیگر نسخه‌های این تبلت بدین قرار SM-815C ،SM-T817A و SM-T817V نیز لو رفته است. هر دو دستگاه جدید جایگرین گلکسی تب اس ۸.۴ و گلکسی تب اس ۱۰.۵ خواهند شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات