تماشا کنید: نسخه‌ی پیش نمایش ویندوز 10 در پرچمدار اندرویدی شیائومی، Mi4

پنج‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
چندی پیش و در جریان کنفرانس WinHEC 2015 مایکروسافت اعلام کرد که با همکاری شیائومی بصورت آزمایشی رام نسخه‌ی پیش نمایش ویندوز 10 را برای می 4 این کمپانی چینی منتشر خواهد کرد. حال ویدئویی از اجرای ویندوز 10 روی می 4 شیائومی منتشر شده است.
تبلیغات

 پس از آنکه مایکروسافت در جریان WinHEC از برنامه‌ی خود برای انتشار رام ویندوز 10 برای می نوت شیائومی پرده برداشت، حال ویدئویی از اجرای این سیستم ‌عامل روی پرچمدار کمپانی چینی منتشر شده است. شاید مایکروسافت در نظر دارد تا امکان فراگیر بودن نصب ویندوز 10 را روی گوشی‌های‌هوشمند اندرویدی نمایش دهد.

مایکروسافت اعلام کرده که انتظار دارد در ماه‌های آتی بتواند رام ویندوز 10 برای می نوت شیائومی را ارائه کند. شیائومی چندی پیش تصویری از ویندوز 10 را روی گوشی‌هوشمند خود منتشر کرد. هم اینک ویدئویی از اجرای نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل ردموندی‌ها در فروم MIUI منتشر شده که نشان از نحوه‌ی کارکرد ویندوز 10 روی می 4 دارد.

لینک دانلود

در اولین نگاه این ویندوز بسیار شبیه به ویندوزفون ۸.۱ به نظر می‌رسد، اما با توجه به صفحه‌ کلید نرم‌افزاری می‌توان به تفاوت‌های موجود پی برد و تشخیص داد که ویندوز 10 روی می 4 نصب شده است. همچنین نکته‌ی جالب دیگر در مورد ویندوز 10 روی می 4، پشتیبانی از کلید‌های سخت‌افزاری روی می 4 است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات