اچ تی سی نسخه ارزان تر وان M8 را با نام M8S معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی گوشی هوشمندی با نام One M8s معرفی کرده که در واقع نسخه‌ی ارزان قیمت پرچمدار سال ۲۰۱۴ این شرکت است؛ این گوشی از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با M8 نداشته و با قیمتی ارزان روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

گوشی هوشمند M8S تفاوت زیادی با وان M8 نداشته و از همان نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن 1080p بهره می‌برد. بدنه‌ی آن آلومینیومی‌ بوده و پردازنده‌ی هشته هسته‌ای اسنپ دراگون ۶۱۵ را در دل خود جای داده است. برخلاف پرچمدار سال گذشته‌، اچ‌تی‌سی در دوربین این گوشی از فناوری اولترا پیکسل استفاده نکرده و در عوض دوربین اصلی را با سنسور ۱۳ پیکسلی ارائه کرده است؛ M8S از لنز ثانویه در دوربین پشتی برای بالابردن کیفیت تصاویر استفاده می‌کند.

ظرفیت باتری این گوشی ۲٫۸۴۰ میلی آمپر ساعت است. این در حالی است که اچ‌تی‌سی در وان M8 از باتری ۲/۶۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده بود. حافظه‌ی رم M8S دو گیگابایت بوده و از ۱۶ گیگابایت فضای داخلی بهره می‌برد. ضخامت این گوشی در برابر وان M8 کمی افزایش یافته اما هر دو گوشی از وزنی برابر و ۱۶۰ گرمی برخوردار هستند. گوشی جدید اچ‌تی‌سی نسخه‌ی ۵ اندروید را به همراه رابط کاربری Sense 6.0 اجرا می‌کند. اگرچه One M9 جدید نسخه‌ی ۷ از رابط کاربری Sense را به همراه دارد.

گوشی M8S در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و خاکستری و فقط در اروپا عرضه خواهد شد. اگرچه هنوز قیمت و لیست کشورهایی که این محصول را دریافت خواهند کرد منتشر نشده اما قیمت در نظر گرفته شده برای M8S در انگلستان حدودا ۵۶۴ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات