گوشی LG G4 به همراه رابط کاربری دوگانه ارائه می‌شود

پنج‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی اخیرا دعوتنامه‌های خود را برای حضور در مراسم معرفی پرچمدار جدید یعنی ال‌جی جی 4 برای افراد مختلف ارسال کرده است. ال‌جی ممکن است عرضه‌ی این گوشی هوشمند را در ۲۸ یا ۲۹ آوریل در شهرهای بزرگ دنیا به طور رسمی آغاز کند؛ حال گزارش شده که جی 4 به همراه رابط کاربری دوگانه ارائه خواهد شد.
تبلیغات

 ال جی پرچمدار جدید خود را در شهرهای نیویورک، سئول، لندن، پاریس، استانبول و سنگاپور با شعار See the great, feel the great عرضه خواهد کرد. بر طبق شایعات به نظر می‌رسد، جی 4 به پردازنده 6 هسته‌ای اسنپ دراگون 808 کوالکام یا ۸ هسته‌ای اسنپ دراگون 810، سه گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر ۵.۵ اینچ با رزولوشن QHD مجهز خواهد بود. دوربین اصلی دستگاه نیز ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسل خواهد بود. به نظر می‌رسد ال‌جی قصد دارد تا از پوشش چرمی برای قسمت پشت گوشی استفاده کند.

ال‌جی علاوه بر فراهم کردن سخت افزار و طراحی عالی، تحولی را نیز در عملکرد نرم افزار آن که Dual-mode user experience نامیده شده به نمایش خواهد گذاشت. در حقیقت جی 4 یک رابط کاربری دوگانه را ارائه می‌دهد. این نسخه یک اینترفیس ساده و یک اینترفیس مخصوص UI ال‌جی را دارا خواهد بود که بصورت پیشرفته عمل می‌کند. احتمالا ال‌جی این عمل را برای کاربرانی انجام داده که کار کردن با رابط کاربری پیچیده، برایشان دشوار است. از دیگر امکانات جدید جی 4 می‌توان به تغییرات تنظیمات دوربین اشاره کرد. برای مثال در حالت Expertness، کاربر قادر به دستیابی به تنظیمات گسترده دوربین نبوده ولی در حالت Advance، پنل بزرگتری در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. تغییرات دیگر هنگام معرفی این گوشی هوشمند منتشر خواهند شد. ال‌جی ممکن است عرضه‌ی این گوشی هوشمند را در ۲۸ یا ۲۹ آوریل در شهرهای بزرگ دنیا به طور رسمی آغاز کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات