مشخصات جدید تبلت Galaxy Tab 5 سامسونگ فاش شد

یک‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
تبلت گلکسی تب 5 سامسونگ نسل جدیدی از تبلت‌های این کمپانی کره‌ای است که حالا بعد از دریافت مجوز بلوتوث، برای دریافت تاییدیه TENAA ارسال و مشخصات جدید از آن فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اوایل ماه جاری میلادی بود که مدل گلکسی تب 10.1 بعد از گلکسی تب 4 هشت اینچی به پردازنده 64 بیتی ارتقا یافت و به نظر می‌رسد سامسونگ همین روند را در نسل پنجم تبلت‌های خود که باید به زودی منتظر معرفی و عرضه آنها باشیم، ادامه دهد.

اما صفحات جدید تاییدیه TENAA طوری دیگری این موضوع را بیان می‌کند. براساس مشخصات به دست آمده، دو دستگاه 8 اینچی با نمایشگر 768 در 1024 پیکسل همراه با پردازنده‌های 4 هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی معرفی خواهند شد.

به نظر می‌رسد گلکسی تب 5 نسبت به گلکسی تب 4 ضخامت کمتری داشته باشد و شاید بدنه‌ی  آن کوتاه‌تر و پهن‌تر باشد. صفحه تاییدیه هر دو مدل کمی متفاوت به نظر می‌رسد و در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت وجه تمایز آنها را بیان کرد. مدل SM-P355C به عنوان نسخه سنگین‌تر که قرار است فقط در رنگ سفید عرضه شود، در نظر گرفته می‌شود. البته در تصاویر نیز نوع طراحی آن مشخص است.

galaxytab52

درباره دوربین مدل P هم جزئیاتی آورده شده است. این تبلت به یک سنسور دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه مجهز خواهد شد. با توجه به تصاویر SM-T355C با دو دوربین احتمالا مشابه رونمایی شود. بدون شک، هر دو مدل به سیستم عامل اندروید نسخه 5 آبنبات چوبی مجهز می‌شوند که احتمال بهره‌گیری از قلم S Pen مانند محصولات سری نوت، چندان دور از ذهن نیست. گفته می‌شود در گوشه راست بالای گلکسی تب 5 شیار قرارگیری قلم تعبیه شده است.

البته هنوز هیچ‌ کدام از اطلاعات پیرامون تبلت‌های جدید سری تب سامسونگ رسمی نیست و باید منتظر تاییدیه یا معرفی رسمی محصولات جدید گلکسی تب باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات