خودروهای آینده‌ پورشه همراه CarPlay اپل عرضه می‌ شوند

یک‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
پورشه نیز به صف خودروسازانی پیوست که از سیستم CarPlay‌ اپل در محصولات خود استفاده خواهند کرد. این خودروساز آلمانی که در زمره‌ی سازندگان محصولات لوکس و اسپورت قرار دارد، خودروهای جدیدش را به CarPlay تجهیز خواهد کرد.
تبلیغات

لوگوی پورشه در وب‌سایت اپل از چند هفته‌ی پیش در کنار نام و نشان خودروسازانی قرار گرفته که از CarPlay استفاده خواهند کرد. البته هنوز مشخص نیست که این کمپانی آلمانی از چه زمانی استفاده از این سیستم را آغاز خواهد کرد و مدل‌هایی که به CarPlay مجهز خواهند شد نیز هنوز مشخص نشده است. 

براساس گزارش منتشر شده توسط AppleInsider لوگوی پورشه از میانه‌های ماه مارس میلادی به صفحه‌ی مخصوص CarPlay اضافه شده است. CarPlay در واقع سیستم مخصوص نمایش اطلاعات و ارتباط گوشی‌هوشمند با خودرو است. با استفاده از این سیستم می‌توان از قابلیت‌هایی نظیر سیری، مسیریابی، پاسخ به تماس‌های تلفنی و پیامک و پخش موسیقی استفاده کرد.

از جمله‌ی کمپانی‌های دیگری که از این سیستم در خودروهای خود استفاده خواهند کرد باید به مرسدس‌بنز، بی ام‌دبلیو، هیوندای، مزدا، سوبارو، شورلت، فورد، هوندا، تویوتا و شماری از سایر خودروسازان اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات