تصاویر رندر منتسب به اکسپریا Z3 نئو فاش شد

شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار اخبار و شایعات متعدد در خصوص نسل جدید پرچمدار سونی یا همان اکسپریا Z4 به همراه قاب فلزی یکپارچه و سنسور اثر انگشت، آخرین شایعات حکایت از این دارند که این گوشی‌هوشمند اکسپریا Z3 نئو نام دارد. حال تصاویر جدیدی از این محصول منتشر شده است.
تبلیغات

گمانه‌های متعددی در خصوص اکسپریا Z3 نئو مطرح شده که از جمله‌‌ی آن می‌توان به عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند در تاریخ بیستم آوریل اشاره کرد. معرفی اکسپریا Z3 نئو این احتمال را تقویت کرده که شاید عرضه‌ی اکسپریا Z4 به تعویق افتاده است. همچنین برخی از گمانه‌ها اکسپریا Z3 نئو را همان اکسپریا Z4 می‌دانند که با عنوان E6553 روانه‌ی بازار خواهد شد.

Z3NeoInt 1

تصاویر رندرشده‌ی جدید به خوبی طراحی ظاهری این گوشی‌هوشمند را نشان می‌دهند. در پایین یکی از تصاویر، جمله‌ای با مضمون چهارمین نسل از سری اکسپریا Z نگاشته شده که بیش از پیش موجب سردرگم شدن همگان شده است. با نگاهی دقیق‌تر به تصاویر می‌توان به این نتیجه رسید که این گوشی‌هوشمند بسیار شبیه به اکسپریا Z3 است، اما تغییرات جزئی در آن قابل رویت است.

Z3NeoInt 2

در مورد مشخصات فنی گمانه‌های بسیار مطرح شده که هنوز مشخص نیست که آیا این اطلاعات متعلق به اکسپریا Z4 است یا اکسپریا Z3 نئو. براساس آخرین شنیده‌ها مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند شامل صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن FHD یا QHD، تراشه‌ی اسنپدراگون 810 و حافظه‌ی رم چهار گیگابایتی است. همچنین گفته می‌شود که سونی از سنسور 20.7 مگاپیکسلی خود در این گوشی بهره می‌برد و گواهی IP68 نیر برای آن گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات