مایکروسافت سرویس «آفیس 365 ویدیو» را عرضه کرد

شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت سرویس جدید آفیس 365 ویدیو ارائه کرده که با آن مشتری‌ها می‌توانند انواع ویدیو‌ها را در سازمان خود برای دسترسی به اشتراک بگذارند.
تبلیغات

 سرویس جدید مایکروسافت در قالب آفیس 365 امکان استفاده از فایل‌های ویدیویی را تسهیل کرده و مانع کپی شدن این نوع فایل‌ها در شبکه‌ی داخلی یک سازمان می‌شود.

در واقع می‌توان این سرویس را به‌عنوان یک یوتیوب درون سازمانی خواند. با استفاده از این قابلیت مدیران شبکه می‌توانند انواع کانال‌ها را برای سازمان‌دهی شبکه‌ی خود ایجاد کنند. با استفاده از این قابلیت می‌توان انواع ویدیوها را به همراه متادیتای مناسب آپلود کرد و مجموعه‌‌ای از ویدیوهای منظم و دسته بندی شده را در اختیار داشت.

Office365 2

پس از آنکه ویدیو آپلود شد، نسخه‌های مختلفی از آن با رزولوشن‌های مختلف ایجاد می‌شود تا کاربران بتوانند بدون ایجاد مشکلی به‌راحتی ویدیوی مورد نظر را فارغ از سرعت اینترنت خود تماشا کنند. آفیس 365 ویدیو با استفاده از یک پخش کننده‌ی مبتنی بر HTML 5 بصورت کاملا روان دسترسی به ویدیوها را امکان پذیر می‌کند.

ردموندی‌ها اپلیکیشنی را نیز برای آیفون منتشر کرده‌اند که با استفاده از آن می‌توان به راحتی ویدیوها را ضبط و آپلود کرد. براساس اطلاعات ارائه شده نسخه‌های دیگر اپلیکیشن برای سایر پلتفرم‌ها نیز به زودی منتشر خواهد شد.

این سرویس در حال حاضر برای اغلب مشتریان تجاری و آکادمیک آفیس 365 در دسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات