تصاویر جدیدی از گوشی بدون لبه Oppo R7 منتشر شد

شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این تصاویری از گوشی جدید بدون لبه‌ی Oppo فاش شده بود؛ این گوشی که به طور غیر رسمی اوپو R7 نام گرفته به عنوان جایگزینی برای اوپو R5 وارد بازار خواهد شد. این گوشی مجهز به صفحه نمایش بدون حاشیه است و در ادامه تصاویری جدید از آن را مشاهده می‌کنید.
تبلیغات

 در حال حاضر اطلاعات بیشتری از گوشی اوپو R7 منتشر نشده اما بر اساس تصاویر جدید منتشر شده می‌توان تصور دقیقی از آنچه شرکت اوپو عرضه خواهد کرد، داشت. بر اساس شایعات و اطلاعات قبلی، این گوشی از مشخصات احتمالی شامل صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، پردازنده‌ی ۶۴ بیتی مدیاتک MT6795 و دوربین ۲۰.۷ مگا پیکسلی برخوردار خواهد بود. اوپو R7 تنها ۴.۸۵ میلی متر ضخامت دارد.

 اوپو R7
اوپو R7

شرکت اوپو جهت ساخت صفحه نمایش بدون حاشیه این گوشی در ماه دسامبر سال گذشته پتنتی را به همین منظور ثبت کرده بود. تصویر زیر دقیقا نشان می‌دهد که صفحه نمایش این گوشی چگونه نور را بازتاب می‌کند، در واقع این شرکت از یک فناوری خاص برای انکسار نور در کناره‌های نمایشگر استفاده می‌کند که طبق آن برای کاربر این تصور ایجاد می‌شود که هیچ لبه‌ای در کناره‌های گوشی وجود ندارد. نکته جالب دیگر در مورد این گوشی ضخامت کم آن است که در تصاویر هم مشهود است.

oppo-patent

همانند شایعات پیشین باز هم به طور حتم نمی‌توان از اطلاعات منتشر شده اطمینان حاصل کرد. حال باید منتظر معرفی این گوشی هوشمند توسط شرکت اوپو باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات