سامسونگ پیش‌ بینی کرد؛ فروش بیش از 70 میلیون گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج

شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شاید سال 2014 برای سامسونگ چندان ایده‌آل نبود ولی حداقل تا اینجای کار که به نظر می‌رسد اوضاع در سال 2015 برای این شرکت بهتر است. گلکسی اس 6 و گلکسی اس6 اج هر دو با استقبال کاربران در سراسر دنیا مواجه شده‌اند. مقامات سامسونگ منتظر ثبت رکورد فروش جدیدی برای سری گلکسی اس هستند.
تبلیغات

 به نظر می‌رسد که گلکسی اس 6 اِج به لطف طراحی منحصر بفرد خود حتی پیش‌بینی‌هایی را که برای فروشش شده بود نیز پشت سر بگذارد. تحلیل‌گران بازار در ابتدا پیش‌بینی کردند که تا پایان سال میلادی جاری سامسونگ روی هم رفته 50 میلیون دستگاه گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اِج خواهد فروخت ولی طبق گزارش Korea Times مقامات سامسونگ حتی از این هم خوشبین‌تر هستند.

یکی از مقامات سامسونگ در این باره گفته است:

گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اِج با بازخورد بسیار مثبتی از سوی مردم مواجه شده‌اند و من شکی ندارم که این دو مدل بهترین فروش را در تاریخ سری گلکسی تجربه خواهند کرد. ما فکر می‌کنیم فروش این مدل‌ها از 70 میلیون هم فراتر خواهد رفت.

البته هنوز زود است که بخواهیم در مورد این که آیا پیش‌بینی‌های سامسونگ درست از آب در می‌آیند یا خیر قضاوت کنیم ولی تا اینجای کار که شرایط برای سامسونگ مثبت است. برای مثال T-Mobile اخیرا اعلام کرده که فروش گلکسی اس 6 دو برابر گلکسی اس 5 در مدت زمان مشابه برای این اپراتور بوده است. پیش سفارش این مدل در کره جنوبی نیز بسیار زیاد بوده است. با توجه به این که گلکسی اس 5 با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه نشد و فروش این مدل 40 درصد کمتر از پیش‌بینی‌های سامسونگ بود، حالا سامسونگ امیدوار است تا نه تنها ناکامی قبلی خود را جبران کند بلکه به رکورد فروش رویایی دست یابد.

در شرایطی که برخی هنوز سامسونگ را به خاطر باتری غیر قابل تعویض و پشتیبانی نکردن از کارت حافظه در گلکسی اس 6 بازخواست می‌کنند ولی به وضوح مشخص است که گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اِج دید عمومی را نسبت به سری گلکسی اس سامسونگ تغییر داده‌اند. برای مثال بسیاری از افرادی که پیش از این سامسونگ را بخاطر تولید گلکسی اس 5 مورد انتقاد قرار می‌دادند حالا قصد خرید گلکسی اس 6 را دارند.

نظر شما در مورد گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اِج سامسونگ چیست؟ آیا سامسونگ در مسیر درستی گام بر می‌دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات